“God mat”

Kjøkken: Steakhouse, Britisk
God for: Store grupper, Familier med barn
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Lunsj, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Veldig god mat og hyggelig betjening. Fint lokale, litt høy musikk. Spiser gjerne her igjen ved en senere anledning.

Takk, Maria Johanne J

Anmeldt 3. oktober 2018

Noe trangt på hjørnet. Det var endel musikk og vi ble satt trangt i en hule nede. Maten er som alltid upåklagelig, men halv grisk kelner som skulle ha "tot-beløp" på sluttkassen selv om det var litt vanskelig for min onkel på 70 å forstå, mangel på lesing av kunden

Takk, the-tmm
Anmeldt 26. september 2018

Jeg spiste en deilig biff til middag her.
Det står bra forklart i menyen hva mann får, og jeg er ikke så vant til å legge til sauser og tilbehør. Så fikk en ganske enkel biff med litt grønt, og chips på siden av. Veldig godt, men skulle gjerne valgt mer tilbehør for å få en mer komplett middag. Men det er min egen skyld å ikke bestille det.
Litt trangt inne i restauranten, men det var ikke noe problem.

Takk, Sproqet
Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Meget hyggelig sted å spise. Servitør Suskil tok svært godt imot oss og gjorde dette til et svært hyggelig måltid.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Hans Arne V
Anmeldt 2. juli 2018 via mobile enheter

Dette er visstnok en biffrestaurantkjede i Storbritannia.

Konseptet er at du bestiller den biff i den størrelsen du ønsker og det tilbehør du vil ha. Det inngår ikke noe tilbehør, ikke potet, grønnsaker eller saus.
Min sønn bestilte Ribeye, jeg bestilte indrefilet. Begge bestilte 10oz størrelse og fikk et stort stykke biff som var stekt på den måten vi ønsket. Nydelig!

Min sønn bestilte kun fries som tilbehør, jeg bestilte søtpotetfries, bearnaise og grønnsalat. Han medium cola, jeg et stort glass vin. Vinglasset jeg fikk var stort, fikk ca 225ml. Regningen kom på ca 70 pund, pluss tips.

Servicen var veldig bra, følte at en ble "sett" hele tiden.

Prisen trekker ned, det var Ok å betale dette nå som pundet ligger under 10kr, ville vært dyrt når pundet lå på 13kr.
(På hard rock cafe betalte vi 55 pund, for noe tilsvarende, men min mat var ikke bra. )

Men, biffen var nydelig på Angus Steakhouse. :-)

Dato for besøk: juli 2018
Takk, elskereise

Reisende som så på Angus Steakhouse Paddington, så også på

Har du vært i Angus Steakhouse Paddington? Del dine erfaringer!