“God mat, dårlig service og høyt lydnivå.”
Anmeldelse av Oka Restaurant

Oka Restaurant
Vurdert som nr. 571 av 25 014 Restauranter i London
Kjøkken: Sushi
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Soho
Anmeldt 9. september 2021 via mobile enheter

Vi dumpet innom her.
Rask, men ikke særlig vennlig service.
Vi spiste sushi som var alldeles nydelig, så 5 stjerner på den.
Trekker for dårlig service og utrolig høyt lydnivå i restauranten.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, LizCamillaS

Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Sushien var best. Tempura reker og mongolske lammekoteletter ble også forsøk. Godt, men...
Vi var sultne og sushi er jo ikke akkurat mettende.
God atmosfære

Takk, H1517JAerikv
Anmeldt 23. februar 2018 via mobile enheter

Denne restauranten ligger i Kingly Court ved Carnaby Street. Vi forhåndsbestilte dette stedet ut i fra anmeldelser her på Trip Advisor. Dette er en liten og svært enkel restaurant. Vi fikk dessverre bord rett ved utgangsdøra, og ble sittende å fryse hele tiden mens vi var der. Vi bestilte sushi, tataki, og lam fra Robata-grillen. Bortsett fra tataki med laks, var det ingenting som utmerket seg. Servicen var helt Ok, og maten rimelig. Velger allikevel ikke denne flere ganger.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, LineH79
Anmeldt 18. september 2017 via mobile enheter

God sushi, hyggelig betjening og ekstra pluss for glutenfri soyasaus. Koselig atmosfære og et helt supert sted for å slappe av.

Dato for besøk: september 2017
Takk, siljefallat
Anmeldt 17. september 2017 via mobile enheter

Bra sted for sushi men er ikke villig til å gi topp score på første besøk.
Lager inne mixed retter, må bestille ferdig enkeltretter, men det funket .
Her er det lurt å bestille bord også for lunsj.
Hyggelig og bra service, god mat.

Dato for besøk: september 2017
Takk, 769rolfh

Reisende som så på Oka Restaurant, så også på

Har du vært i Oka Restaurant? Del dine erfaringer!