“Mmmmm kjøtt”

Kjøkken: Steakhouse
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Omgivelser: Soho
Anmeldt 9. desember 2018

Gikk hit på grunn av omtaler, og fordi kjøtt er fantastisk godt. Første som slo oss var støyen, den er ekstrem. Tror jeg aldri har opplevd mer bråkete lokale. Vi måtte faktisk rope over bordet for å høre noe som helst. Irriterende men var så ekstremt at det ble gøy. Menyen virket veldig vanskelig i første omgang . Usikker på om et er fordi de ansatte var dårlig i å forklare eller om vi var litt trege. en uansett så er menyen kun veiledende, det er ikke sikkert de har det tilgjengelig. Men når vi først fant ut av dette og fikk maten på bordet var den fantastisk. Disse folkene kan steke kjøtt.

Takk, André L

Anmeldt 4. juni 2018 via mobile enheter

Veldig god mat, hyghelig betjening. Veldig god forett, hadde en mix av kjøtt og tilbehør til hovedrett.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, rolleifc
BlacklockSoho, Manager på Blacklock Soho, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juni 2018

Helloo Rolleif,

Thank you for taking the time to write a review, glad to hear that you enjoyed everything.

We look forward to welcoming you again

Athena

Anmeldt 11. mai 2018 via mobile enheter

Gå har hvis du vil ha veldig god grillmat. Betjeningen er hyggelig og oppmerksom men; det tok lang tid før vi fikk mat og lang tid fra vi fikk regningen til de kom med kortmaskinen.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, 385eivinde

Hello Eivind,

Thank you for writing a review, I'm glad that you enjoyed our food but upset to hear that it took a while to reach you, our larger chops do take a while to cook, but I am unsure as to what you ordered. Please pop me an email at athena@theblacklock.com I would love to hear more about your Blacklock experience.

Looking forward to hearing from you

Athena

Anmeldt 16. september 2017 via mobile enheter

Var her og spiste middag før teater. Ligger sentralt hvis man skal i teateret. Fikk god service fra vi kom inn med forklaring av konseptet. Ble godt fulgt opp under hele måltidet. Maten var veldig god. Bestilte kaffe etter maten, men de hadde ikke kaffemaskin og da gikk de og kjøpte kaffe et annet sted. Vil absolutt anbefale dette stedet.

Dato for besøk: september 2017
Takk, Norway1961
Anmeldt 17. juli 2017 via mobile enheter

Hyggelige servitører, god atmosfære og nydelig mat med store porsjoner. Døren er liten og anonym, så stedet kan være vanskelig å finne til tross for sin sentrale beliggenhet

Dato for besøk: juli 2017
1  Takk, Nulseth

Reisende som så på Blacklock Soho, så også på

Har du vært i Blacklock Soho? Del dine erfaringer!