“Himmelsk sushi ”

God for: Barscene
Middagsalternativer: Middag, Lunsj, Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Mayfair
Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Jeg har drømt om Nobu siden jeg spiste på Nobu i New York for 8 år siden - og endelig passa det seg sånn! Og det var et himmelsk måltid, akkurat som jeg husket det. Stor restaurant, høyt lydnivå, veldig kult!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 468rikker

Anmeldt 5. februar 2018 via mobile enheter

Tidløst, men funky! Dette er den beste Nobu-restauranten jeg har spist på. Servicen var helt fantastisk og ikke minst personlig. Maten var upåklagelig med spennende smaker, godt presentert, og kelnerne hadde imponerende god kunnskap om både mat og vin. Pre-dinner cocktails her er et must! Vi spiste oss gjennom store deler av menyen i flere timer, og nøt hvert eneste minutt. Hit kommer vi definitivt tilbake!

Dato for besøk: februar 2018
Takk, nuffens
Anmeldt 12. juli 2017

Veldig god mat, mange småretter. Lokale var fint og moderne. Veldig høy musikk noe som ødela inntrykket.

Dato for besøk: august 2016
Takk, 264amya
Anmeldt 22. januar 2017 via mobile enheter

Dette er en av våre favoritt restauranter og har vært å besøkt Nobu i flere land.
Mye spennende smaker og mange forskjellige retter. Støynivået er veldig høyt og kunne vært gjort noe med. Ellers er det ingen ting å utsette på verken service eller maten. Absolutt vært et besøk om man vil prøve noe nytt. Tillater barn og har barnestol.

Dato for besøk: januar 2017
Takk, MatgladAlex
Anmeldt 7. juli 2016 via mobile enheter

Utrolig god mat, både biff og sushi var kjempegodt! Vi gikk hit 2 ganger i løpet av London turen da maten var så bra! Anbefales virkelig!!

Dato for besøk: juli 2016
3  Takk, 2Finnmarkinger