DreamWork's Tours: Shrek's Adventure! London

Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve DreamWork's Tours: Shrek's Adventure! London på
fra USD 1 090,30
Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Var der med to jenter på 9 og 14. Litt sånn i overkant «nå har vi det gøy dere» stemning. Yngste synes det var litt gøy mens vi over 12 syntes det ble for mye mas uten veldig mye innhold. Grei tidsfordriv men heller ikke noe mer..

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Jon M
Shrek_GE, Guest Relations Manager på DreamWork's Tours: Shrek's Adventure! London, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2018

Dear Jon Gunnar M,

Thank you for leaving us a review.

I am sorry to hear that you did not enjoy many aspects of our experience on this occasion. However, I am very glad to hear that some aspects were thoroughly enjoyed.

I would like to thank you for your feedback. All feedback is greatly appreciated, as we look to improve our experience where we can.

Kindest Regards,
Josh
Guest Experience Team

Anmeldt 25. mai 2017 via mobile enheter

Ungene elsket dette. (5 og 7 år) Selv om de ikke forstod språket synes de det var kjempemoro og spennende. De likte spesielt 3D bussturen. Ungene blir en aktiv del av forestillingen og får oppgaver underveis, som å ta med en gulltann til neste rom som betaling for informasjon som trengs for å komme videre. Det tas en del bilder først, tydelig turist-pengesluk, men man må jo ikke kjøpe. Jeg synes det var for dyrt. På slutten er det dessuten kulisser der man kan ta bilder selv, det er minst like moro. Bør bestille tid for å unngå kø, eller komme tidlig. Vi fikk god pris ved å kjøpe samtidig som London Eye på London Eyes billettkontor.

Dato for opplevelse: mai 2017
Takk, Beate E
Shrek_GE, Guest Relations Manager på DreamWork's Tours: Shrek's Adventure! London, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. mai 2017

Hi Beate E,

Thank you for your good review!

We are glad to hear that you managed to find Shrek!

Best wishes,

Emma
Guest Experience

Anmeldt 13. mai 2017

Dette var gøy for både liten og stor! Så utrolig gjennomført! Mye fotografering idet vi kom, men resultatene fra dem var kjempeartig. Hvis barne har et forhold til Dreamwork's figurer som Shrek, dragerytteren, kung fu panda eller Madagaskarpingvinene er dette vel verdt et besøk. Det var både 4D film samt interaktive oppdrag vi måtte løse på veien. Dette var helt klart alles favoritt fra denne turen.

Dato for opplevelse: mai 2017
Takk, Gullet1
Shrek_GE, Guest Relations Manager på DreamWork's Tours: Shrek's Adventure! London, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. mai 2017

Hi Gullet1,

Thank you for your Shrek-tacular review!

Bestwishes,

Emma
Guest Experience

Anmeldt 20. august 2016 via mobile enheter

Var lang kø, men veldig morsomt! Ganske likt London dungeon konseptet, men likte faktisk denne bedre! Vi var bare voksene, og vi storkoste oss! Anbefales for alle

Dato for opplevelse: august 2016
Takk, AdvisorJJ
Anmeldt 1. august 2016 via mobile enheter

Ja så tok vi turen da.. NB! Her må man booke tidspunkt! startet helt forferdelig med laaaang kø, og dette bare på grunn av obligatoriske bildetakingen:(
Veldig kjedelig og altfor tregt i starten også etter bildene, men sikkert nødvendig i da de må samle passende antall i hver pulje,,, men så bygde det seg opp, og ble faktisk ikke så aller verst utover i turen:-) passer veldig bra for barn som liker Shrek

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, JanneKristine