“Hyggelig sted med god mat”

Steak & Co. Gloucester Road Kensington
Bestill bord
fre. 30.7.
20:00
Vurdert som nr. 496 av 23 956 Restauranter i London
Omgivelser: South Kensington
Omgivelser: South Kensington
Anmeldt 29. januar 2019 via mobile enheter

Det var 13 som skulle serveres med en gang. Alt gikk fort, effektivt. Maten smakte utmerket i en særdeles fin atmosfære.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, peterandrasc2017

Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Kjempe god mat, kjempe bra betjening men litt bråkete. Alt i alt 5 stjerner da maten levde opp til forventningene!

Takk, MaritKristineO
Anmeldt 22. juni 2018 via mobile enheter

Denne restauranten anbefales på det sterkeste! Vi spiste på denne restauranten to ganger mens vi var i London. Vi spiste fillet steak hvor vi stekte biffen selv og hvor man fikk velge smør, krydder og saus. Det er den møreste og godeste biffen vi har spist. Tok også hvitløksbrød med ost på til forrett og det var også helt fantastisk. Den andre gangen vi var der glemte de oss bort, og det tok veldig lang tid før vi fikk maten men vi fikk en liten øl gratis for at vi måtte vente. Men alt i alt er vi veldig fornøyde!

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, Markur1991
Anmeldt 11. mai 2018 via mobile enheter

Anbefales på det sterkeste! Utrolig god biff og en flott opplevelse! Kunne steke ferdig sin egen biff

Dato for besøk: mai 2018
Takk, hildehano
Anmeldt 11. desember 2017 via mobile enheter

Her fikk vi den beste biffen vi noen gang har smakt! Veldig mye å velge i på menyen, og til en grei pris. Fikk maten veldig fort, til tross for at det var fullt der.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Sandra B

Reisende som så på Steak & Co. Gloucester Road Kensington, så også på

Har du vært i Steak & Co. Gloucester Road Kensington? Del dine erfaringer!