“Ønsker ikke noen som kommer alene”
Anmeldelse av Sake no Hana

God for: Forretningsmøter, Barscene
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Reservater
Omgivelser: St. James's
Anmeldt 11. september 2019 via mobile enheter

Hadde gledet meg til denne, men det viser seg at 99% av menyen ikke er tilgjengelig for noen som kommer alene. De står også 100% for denne policyen og sier det rett ut. Hvorfor de i de hele tatt aksepterer at noen booker et bord alene er et mysterium. Hater stedet.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Tore_S123
Vacation04604874231, Manager på Sake no Hana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 dager siden

Dear Tore,

Thank you for dining with us at Sake no Hana. We appreciate the feedback on our service standards. We take comments such as these very seriously, and you can rest assured they are being addressed.

Thank you, and we do hope to have the pleasure of welcoming you back.

Sincerely,

Anna Kuzmina
Maitre’D

Anmeldt 25. februar 2019

Høyt under taket og kul design, men veldig støyende. Maten smakte ok, men det ar små porsjoner og veldig dyrt. Vi var fire personer en fredagskveld, det var travelt men kelnerne var likevel greit tilstede.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Kjersti G
Anmeldt 21. oktober 2017 via mobile enheter

God mat, veldig trendy! Bra bar! Litt dyre viner. Beliggenhet ved Buckingham Palace. Mulig med tilbud! Best med sushi!

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, karolinet245
Anmeldt 22. juni 2016 via mobile enheter

Anbefaler dette stedet på det sterkeste. Har vært her en gang tidligere og bare måtte tilbake hit da vi nok en gang var i London. Vi startet med en drink i baren i påvente av at bordet skulle bli klart. Hyggelig stemning, og diskré service. Bordet var klart akkurat til tiden, og måltiden ble innledet med varme kluter til å vaske hendene. En liten sjarmerende detalj. Vi valgte å bestille signaturmenyen med 7 retter, som var helt enestående. Underveis i måltidet opplevde vi en service som går utenpå veldig mye annet vi har opplevd! Oppmerksom, diskré og behagelig. Meget bra! Priser litt på den høye skalaen, men absolutt verdt det. Dette er et veldig populært sted, må bestilles i godt tid.

Dato for besøk: juni 2016
3  Takk, NinaES2013
Anmeldt 23. februar 2015

Hel aften for 6 personer . Ble tatt godt vare på fra vi gikk inn døren til kvelden var over . Meget god mat og bra utvalg for enhver smak. Restauranten vi seg selv er vært en tur da den er veldig fin.

Dato for besøk: februar 2015
Takk, Trstrand

Reisende som så på Sake no Hana, så også på

Har du vært i Sake no Hana? Del dine erfaringer!