“Fantastisk mat”

God for: Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Marylebone
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Vi ble anbefalt denne tyrkiske restauranten av familie og maten her er virkelig en opplevelse.
Alt er preget av å være laget fra bunnen av. Smakene er mange og fantastiske.
Vi spiste en sen lunsj, med både forretter, hovedretter og dessert. Den ene retten mer smakfull enn den andre, der vi åpenbart spiste oss gjennom det tyrkiske kjøkken.
Uformell og liten restaurant, men absolutt verdt å forsøke å få bord her. Vi kommer definitivt tilbake neste gang vi besøker London.

Takk, andreasaW5053ZI

Anmeldt 15. desember 2017 via mobile enheter

Ikke fornøyd i det hele tatt. Dårlig service, alt for lite lokalet for så mange plasser. Stappfult, lang ventetid på mat og svindyrt. Kommer ikke tilbake hit igjen.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, lisajQ5895HZ
Anmeldt 7. oktober 2017 via mobile enheter

Vi ble møtt av en sur mann i døren som ikke smilte en eneste gang i løpet av oppholdet. Han sa heller aldri takk for noe. Maten var ikke noe særlig heller. Kommer ikke igjen.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, jensjonatan
Anmeldt 25. mai 2017 via mobile enheter

Fant dette stedet ved å lese på tripadvisor, men himmel så skuffet jeg ble. Vi hadde faktisk gått en god stund i øsende pøsende regnvær for å komme hit og ville helst sitte inne. Inne var det trykkende, dårlig luft og tett med mennesker. Det ble et vippende bord ute under en varmelampe. Her virket alt ganske halvveis og det fantes ikke koselig her. Mulig jeg hadde for store forventninger. Synes selv kebab sjappene i Tyrkia har mer stil enn dette. Maten var helt grei, men ikke noe spesielt. Dette var nok ikke stedet for meg selv om jeg ser at mange andre liker seg her.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, lottaterracotta
Anmeldt 9. mars 2017 via mobile enheter

Bildene er riktig nok fra jul, men er innom denne koselig restauranten hver gang vi er i London. Ligger midt i st Christopher place. En bitte liten shopping og restaurantgate med inngang fra Oxford street. Stille og rolig midt i shoppingstrøket. Vi liker å spise lunsj her, men har også spist middag. Hyggelig avbrekk i shoppingen. Nydelig tyrkisk mat. Med masse smak. Kjøttet er alltid mørt og det serveres med nydelige grønnsaksretter. Ikke farlig å prøve nye retter her. Store porsjoner og egnet til å dele. Vi pleier å sitte ute, da de har varmelamper og lun krok. Fint inne også, men litt mer trangt mellom bordene. Ligger tepper ved bordene man kan låne ute. Hyggelig personale. Fine toaletter.
Anbefales

Dato for besøk: februar 2017
Takk, 271trinee

Har du vært i Sofra? Del dine erfaringer!