Linda H
Oslo, Norge
1,0 av 5 boblerAnmeldt 25. des. 2018via mobile enheter
Dato for oppholdet: desember 2018
HotelsManagers, ManagerHyde Park Executive Apartments, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 27. des. 2018
Dear Linda H,

Thank you for your review, it is important for us to hear what our guest say about their experience while staying in our hotel, I checked our records but I couldn't find anything to see if you complained at the reception desk, otherwise they might have allocated a different room for you (provided that we had one available), and also the water pressure would have been solved if you had complained to the reception.
We don't have any carpets in any of our rooms, and all carpets on the corridors are brand new they were fitted only a couple of months ago, the furniture in the room is certainly not as bad as you mentioned, I agree some have ware and tear signs but not worn as you suggested.
We appreciate your feed back and we will work on to improve our services to our guests.
Exterior
    kr 769
3.9 km fra Hyde Park Executive Apartments
Se flere hoteller i London
Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

For å ta det beste først, sentralt og grei størrelse på rommene. Ok bad og greit rengjort på vårt rom. Men innestengt luft og veldig slitt. Tepper i gangene har mange flekker og hele hotellet er ikke spesielt innbydende.
Bruk heller pengene ett annet sted.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, 713Jan
Anmeldt 13. juli 2017

Fikk ett rom i kjelleren b16 møkket, svart mugg på vegger tak og vinduet.
Det lå igjen ting fra andre gjester både hår og klær.
Det er veldig varmt på rommet og med kun ett vindu ut mot ett lite rom/gang som folk brukt for og gå til rommen så vi kunne ikke ligge med vinduet åpent om natten.

Det var som og komme inn i en bastue og kun med en vifte på rommet var det vanskelig og sove der.
Det var mange gjester som klaget om det samme i resepsjon men det var ingen hjelp og få. Det eneste finne var at det var kort veie til mange plasser i London

Romtips: Ikke få rom i kjelleren da det er veldig dårlig ventilasjon og veldig varme
Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Vacationer406534
Anmeldt 26. november 2016 via mobile enheter

Her er det rett og slett stusselig. Første rommet var lite og slitt. Sengetøyet var ikke rent, noe vi ikke så før vi skulle legge oss. Det ble skiftet og vi la oss.Madrassen var en ryggknekker. Vi spurte om å få bytte rom,og det var ok. Vi så på tre forskjellige. De var nyere, men like små. Ingen stoler å sitte på, bare seng og to bar stoler?? Det som er bra her er blid og trivelig betjening, og bra beliggenhet ved Hyde Park.

Dato for oppholdet: november 2016
3  Takk, torillindbergetm
Anmeldt 5. oktober 2016 via mobile enheter

Jeg ble svært skuffet når jeg kom fram, det var virkelig ikke som på noen bilder.
Først fikk vi et kjempe lite rom, klaget og fikk et litt større med en stol.
Fuktige og slitte rom, små ekle ganger, ekkel gammel heis og ingen trapp alternativ.
Vil si dette er langt fra verd pengene.
I tillegg må du betale depositum for hårføner som er opplyst hører til i prisen, måtte også be om en form for kvittering når jeg betalte depositumet.
Eneste grunnen til at den får to er beliggenheten og den ene hyggelige resepsjonisten.

Dato for oppholdet: oktober 2016
1  Takk, Therese J
Anmeldt 20. juni 2014

Stedet var ikke av det dyreste, og lå veldig bra til. Derfor valgte vi dette stedet.

Vi var her i fire netter, men hadde veldig lyst til å bytte sted allerede før vi var ankommet, da vi føler at vi ikke ble møtt noe særlig bra, også ballet bare negative opplevelser på seg. Samt kakerlakken som møtte oss på rommet da vi gikk inn, var ikke veldig ok, men har man betalt så har man betalt, ikke noe å gjøre med der og da, hvis man ikke har råd til å betale for ett annet sted i tillegg.

På nettstedet til leilighetene står det at vi kan ringe om vi trenger hjelp med ankomst. Vi gjorde dette, men opplevde at de ikke kunne hjelpe oss, dels pga at vi ikke forstod hverandre, da herren vi snakket med snakket ganske svakt engelsk, og dels fordi han ikke forstod hvor vi var i London, selv om vi repeterte adressen flere ganger, og tilbudte å sende avbildning av kart via telefon på mail. Vi endte med å legge på, og prøve å fikse dette selv, det tok noen timer, men vi kom frem.

Jeg skal ikke greie ut om alle opplevelsene, men jeg vil si til dere som skal hit at dere ikke bør forvente god service, samt at dere skal vite at internetten kun fungerer for PC, da det må gå via ledning (dette står det ikke noe om på nettstedet), samt at det kun er trådløst nett akkurat ved skranken, vi opplevde kakerlakk på rommet, så ikke regn med den aller beste reinsligheten, da rommet ved siden av luktet helt inn til oss, og det er minimalt med nødvendige ting på kjøkkenet, ikke stekepanne, og såpe samt kluter og søppleposer må du få tak i selv om du skal være her over litt tid, da de i skranken ikke var behjelpelig med dette.

Det eneste som er bra er innredningen på leiligheten, da innredningen og størrelsen, med denne beliggenheten hadde fungert topp for oss over lengre tid, hadde vi bare blitt møtt litt bedre, samt at rammene var litt mer åpne.

Dato for oppholdet: mai 2014
Takk, dorthesKS