“En annerledes opplevelse”

ELLER
Få mat levert
Vurdert som nr. 996 av 23 948 Restauranter i London
God for: Store grupper
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Mayfair
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Vi hadde det hyggelig, kelneren var meget proff. Maten var kjempegod, men ikke helt der oppe. Nattklubb stemning med mye musikk, passer bedre for en gjeng med venner fremfor et par.

Takk, Cecilie B

Anmeldt 23. oktober 2018

Tilbehøret kunne vært bedre, men ellers veldig bra biff og service. Kan anbefale dette stedet til alle som elsker biff

Takk, Knut Idar A
Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

En argentinsk restaurant som har svært gode biffer. Du får mye mat så en bør vurdere om en vil ha både forrett hovedrett og dessert. Vi tok tre retter og ble veldig mett. Kelnere kan vin - så en kan la de velge vin til rettene. NB sjokoladetrøflene er veldig gode til dessert, og kan deles av flere.

Takk, b_rrel
Anmeldt 5. mai 2018 via mobile enheter

Flott restaurant som er sentralt plassert.
Meget god biff og godt utvalg av Malbec vin. Meget god service.

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, Firestrek
Anmeldt 4. desember 2017

Ikke helt stedet om du ønsker en rolig/romantisk parmiddag. Høy lyd fra musikk, servitører som løper rundt deg og dårlig demping av aukustikken.

Jeg har vært på Gaucho amsterdam. Mye mer avslappet atmosfære. Dette stedet er nok kjekkere å ta med firma kolleagene enn kjæresten. Stedet preges mer av fest stemning.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, 81stenerik

Reisende som så på Gaucho Piccadilly, så også på

Har du vært i Gaucho Piccadilly? Del dine erfaringer!