“Unik opplevelse!”

man. 6.2.
20:00
Vurdert som nr. 137 av 976 Restauranter i York
God for: Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Lunsj, Middag, Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 5. februar 2019

Bettys Cafe er et veldig populært sted som har ofte lang kø ved inngangen, vi var heldige og gikk inn veldig raskt. De er basert på Tee-salong- tradisjoner og tilbyr et bredt spekter av kaker, sandwichs, konfekts og masse mer. Vi ønsket en mellommåltid og bestilte kaker og bobler. Lokale i seg selv er verdt et besøk, kakene var absolutt nydelige og betjeningen både korrekt og hyggelig. Det anbefales!

Takk, r0maca

Anmeldt 2. juli 2018 via mobile enheter

Vi var tre bekjente som dro hit for å oppleve afternoon tea. Har ikke sammenligningsgrunnlag i forhold til andre som serverer dette i York. Men den delen av pakken som var cream tea; men scone, clotted cream og jam, tok meg rett tilbake til Corneall, det smakte himmelsk. Om resten av smakene var så veldig gode eller særegne vet jeg ikke helt, men opplevelsen var gøy, og stedet hadde veldig sjarm selv om det var stort og hadde mye støy, så var det å sitte se på alle menneskene rundt deg både ute og inne en morsom opplevelse.

Obs. Det er alltid litt kø i døra her, men det går som regel fort og er verdt det!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, dorthesKS
Anmeldt 1. mai 2018 via mobile enheter

Nydelige kaker og scones. Kjøpte full pakke after noon tea med champagne. Alt med unntak av kjedelige sandwich var veldig godt. Kjøpte med oss makroner fra bakeriet som var helt nydelige. Perfekte! Trivelig og god service. Trivelige lokaler.

Dato for besøk: april 2018
Takk, 307kristina
Anmeldt 9. april 2017 via mobile enheter

Vi hadde forhåndsbestilt bord og gledet oss. Jeg har vært på afternoon tea tidligere og hadde høye forventninger. Ble skikkelig skuffet. De ansatte som alle var svært unge virket kunnskapsløse og lite serviceinnstilt for å jobbe på et slikt sted. Vi fikk velge te, men måtte selv lese i menyen. Der jeg har vært tidligere var det egen te kelner som var utrolig kunnskapsrik, og vi fikk prøve mange ulike teer. Sandwichene vi fikk var tørre og smakløse. Vi fikk 2 bittesmå scones. Det var 6 små ulike kaker på deling, synes kakene var for søte i smaken. Vi hadde med et glass champagne, men over 400 kroner var dette ikke verdt. Det var og en pianist tilstede med et noe begrenset repertoar, så samme sanger ble spilt om igjen. Antar man får bedre kvalitet om man går på konditoriet til bettys, det var i etasjen under og kø utenfor.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, KariL73
Anmeldt 4. mars 2016

På en små sur dag, var det godt med med litt varmt i koppen og litt å bite i. Atmosfæren var veldig god, servicen topp

Dato for besøk: mars 2016
Takk, gunndyremyhrv

Reisende som så på Bettys Cafe Tea Rooms - York, så også på

Har du vært i Bettys Cafe Tea Rooms - York? Del dine erfaringer!