“Pent sted med middels mat”

Fazenda Rodizio Bar & Grill
Vurdert som nr. 63 av 2 258 Restauranter i Leeds
Kjøkken: Brasiliansk, Søramerikansk, Steakhouse
God for: Forretningsmøter, Romantisk, Store grupper, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Buffet, Privat middag, Reservasjoner
Omgivelser: Holbeck
Anmeldt 6. februar 2019 via mobile enheter

Spiste der lørdag 2. Februar med venner. Vi var anbefalt stedet. Pent interiør. Maten var middels. Skulle være biffrestaurant, manglet entrecôte . Variabelt med hvordan de stekte kjøttet. Bra med tilbehør men manglet saus. Det dårligste med stedet var møkkete toaletter. Papir fløt over alt

Dato for besøk: februar 2019
2  Takk, TomRoarNilsen

Anmeldt 14. september 2018

Vi feiret 60 års gebursdag. Vi ble tatt vel i mot og vist til vårt bord. Kelneren vår var veldig oppmerksom og var der for oss. Buffeten var meget smakfull og innholdsrik. Kjøtt av forskjellig slag ble servert ved bordet og det var nesten ikke ventetid. Alt i alt et utmerket måltid.

Takk, torhild2018
Anmeldt 6. desember 2017

Besøkte stedet søndag 4 desember. Har også vært her tidligere. Mat og service som vanlig meget bra. God stemming I restauranten også. En fin og hyggelig opplevelse med gode venner som besøkte stedet for første gang. Kommer helt sikkert tilbake.

Dato for besøk: desember 2017
1  Takk, TommyP128
FazendaRodizio, Manager på Fazenda Rodizio Bar & Grill, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. desember 2017

Greetings Tommy P.

Thank you for your kind review. We are delighted that your friends and yourself enjoyed the Fazenda experience. We would like to take the opportunity to invite you for yet another visit soon.

Thank you once again.

Anmeldt 26. februar 2017

Ble tatt hyggelig i mot og fikk god informasjon om menyen og hvordan serveringen fungerte. Du får en brikke som er grønn på ene, og rød på andre siden. Når du snur grønn side opp blir du servert forskjellige kjøttretter, rød side 0pp signaliserer at du har det du trenger. Vi fikk rikelig med mat som smakte veldig godt, men det var litt ferre retter enn det vi ble forespeilet før måltidet.

Dato for besøk: februar 2017
1  Takk, Hallgeir B
Anmeldt 1. november 2015 via mobile enheter

Fantastisk mørt og godt kjøtt. Flott atmosfære. God service. Vi hadde en sen lunsj men var gode og mette hele kvelden. Anbefales! Desserten var meget god som avslutning på et nydelig måltid. Tror det er lurt å booke bord før en kommer.

Dato for besøk: november 2015
Takk, karmaamdal
FazendaRodizio, Manager på Fazenda Rodizio Bar & Grill, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. november 2015

Thank you so much for your lovely review.

We are delighted that you enjoyed your lunch at Fazenda and that everything was to your liking.

We hope to have pleasure of welcoming you back for dinner so that you can enjoy the full Fazenda experience.

Reisende som så på Fazenda Rodizio Bar & Grill, så også på

Leeds, West Yorkshire
Leeds, West Yorkshire

Har du vært i Fazenda Rodizio Bar & Grill? Del dine erfaringer!