Windsor Castle Half Day Trip fra London

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Windsor Castle på
Anmeldt 10. juni 2018

Er du ikke historisk interessert, blir du det her. Dette har vært slottet til en regjerende monark sammenhengende i 1000 år. Og historien henger i hvert et bilde på veggene og hver en sten i slottet. Og nå har det jo nettopp vært bryllup der..
Kjøp/bestill inngang på nett før du drar dit, så blir det mindre køståing.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Tbondo
Anmeldt 22. april 2018

Vi reiste med tog fra Paddington Station i London til Windsor & Eton Central station som ligger under 10 minutter å gå til inngangen til slottet. Slottet er dronning Elizabeth II's bolig og ligger vakkert til i denne lille byen. Mange spennende og overdådige rom å se inne i slottet. Se verdens største dukkehus med innlagt vann i servant og badekar, gå på verdens største teppe, se kula som drepte Admiral Nelson i slaget ved Trafalgar, ridderrustninger og mye, mye mer. St. Georg's chapel er også verdt et besøk som har våpenskjoldet til kong Haakon VII, Olav V og Harald V i kirkerommet og er stedet for det kongelige bryllupet 19.mai i år. Rent. Gode toalettforhold. Kafé og souvenirbutikker.

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, Runar L
Anmeldt 16. april 2018 via mobile enheter

Et slott som mange var interessert i å se, så det var lang kø for å komme inn, men vaktene sluset folk raskt igjennom billett punktet. Det var utrolig svære saler som lå etter hverandre på rekke og rad, og det var pompøst og flott. Velstelt utenfor og i området rundt. Dronningens flagg var heist, så da var dronningen «hjemme»

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, A2S6E
Anmeldt 29. mars 2017 via mobile enheter

Vi hadde en dagsutflukt med Goldentours fra London og hadde 1,5 time tilgjengelig på slottet. Er en opplevelse å gå gjennom slottet å få se litt av den kongelige historien. Et flott slott med en fantastisk historie. Skulle vært litt mer liberal holdning til å fotografere inne i slottet - her var vaktene veldig klare ovenfor de som knipset bilde. Er litt synd å ikke få tatt være på minnene fra besøket.

Dato for opplevelse: mars 2017
1  Takk, bj_rnhelgej
Anmeldt 28. august 2016

Vi hadde endags utflukt med EVAN EVANS TOURS sin buss til Windsor Castle, Bath og Stonehenge. En utrolig flott tur med mange opplevelser. For å få tid til alt så ble det ikke mange timer på hvert sted. Skulle gjerne ha vørt litt lengre i Windsor Castle, men fikk allikevel med oss mye. En opplevelse jeg ikke ville vært foruten. Mye takket være vår dyktige guide AUGUSTA HARRIS. Hun var kunnskapsrik, dyktig og veldig hyggelig. Gratis Wifi på bussen.
WINDSOR CASTLE må bare oppleves

Dato for opplevelse: august 2016