“Artig sted, elendig service, medium mat.”
Anmeldelse av Soul

Soul
Vurdert som nr. 116 av 738 Restauranter i Aberdeen
Kjøkken: Skotsk, Britisk, Bar, Gastropub
God for: Barscene
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 27. november 2018

Vi var en gruppe på 15 personer, som hadde bord reservasjon. Dette ble for meget for Soul, Vi måtte vente lenge (30 min) på å få drikke, vann måtte vi be om gjentatte ganger. Maten kan i beste fall kalles OK, Noe av maten var kald da vi fikk den. Chipsen kom lenge etter at biffen var servert, burgeren vår relativt tørr og kjedelig. Vi avbestilte noe drikke som tok for lang tid å få servert, dette kom likevel med på regningen.
Da vi klaget til daglig leder, fikk vi liten forståelse, hun var mest opptatt av å få inn penger. Musikken var også sjenerende høy.
Stedet er sikkert OK for en drink, men spising anbefales ikke.

Takk, HansMartinBerland

Anmeldt 10. november 2016

Dette stedet er helt ok om du bare skal inn for å ta en drink, for drinkene her er faktisk veldig bra. Som spisested er det uegnet. Alt for høy musikk og støy. Maten står ikke til forventningene. Som kjent er skottene kjent for sin kjærlighet til frityr. Jeg hadde sheared platter kalt surf % turf, denne retten skuffet, idet det bestod av frityrstekt kyllingbiter og en stk reke. En av gjestene i mitt følge fikk feil drink. Servitøren ble gjort oppmerksom på dette, men argumenterte og kverulerte, og til slutt tok hun drinken med seg og himlet med øynene. Aberdeen har veldig mange bra spisesteder, men Soul er dessverre ikke en av dem.

Dato for besøk: november 2016
Takk, Kaffilaura
Anmeldt 14. juli 2016 via mobile enheter

Kul og moderne pub i tøffe lokaler i en kirke. Bra drikke, bra drinkmeny og bra enkel mat. Også et tilknyttet casino. Anbefalt et besøk.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, T5719LEdanielg
Anmeldt 24. april 2016 via mobile enheter

Vi var innom her etter middag flere kvelder for et glass vin. Fantastisk lokale, man blir sittende og se på detaljene på glassmaleriene i vinduene. Tiltross for det store kirkerommet er det lunt og koselig.

Dato for besøk: april 2016
Takk, trinelisem2016
Anmeldt 18. februar 2016

Er alltid innom her når jeg er i Aberdeen, fantastiske lokaler inne i en gammel kirke. God utvalg i drinker, øl og rimelige måltider kan kjøpes her. Casino oppe!!!

Dato for besøk: februar 2016
Takk, see120458

Reisende som så på Soul, så også på

Aberdeen, Aberdeenshire
Aberdeen, Aberdeenshire

Har du vært i Soul? Del dine erfaringer!