“Verdt besøket”

Monsoona Healthy Indian Cuisine
Vurdert som nr. 5 av 747 Restauranter i Aberdeen
Kjøkken: Asiatisk, Indisk, Bangladesh
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Middag, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 20. oktober 2017 via mobile enheter

Fantastisk god mat!! Er virkelig verdt ett besøk. Hyggelig personal, med god service. Sentral, liten og koselig resurant.

1  Takk, Anne S

Anmeldt 20. oktober 2017 via mobile enheter

Fantastisk mat og god service. Sentral, god beliggenhet. Er virkelig verdt besøket. Anbefales på det sterkeste og skal absolutt tilbake senere.

Takk, Idun L
Anmeldt 29. september 2017 via mobile enheter

Fin restaurant. God og smakfull mat. Vi ble betjent av mange servitører. Litt norsk kunne de oggreie priser.

Takk, Nicole G
Anmeldt 1. februar 2017 via mobile enheter

Sentralt plassert restaurant med god mat og god service. Lit beskjeden fasade, og mørke lokaler. Bra utvalg og vennlig betjening. En fri Whisky etter maten er et pluss.
Har vært her flere ganger, og ikke blitt skuffet.

Takk, Rolf R
Anmeldt 26. november 2016 via mobile enheter

Vi fikk en varm velkomst da vi ankom restauranten. Vi ble anbefalt å besøke Monsoon, og anbefalingen viste seg å være svært berettiget. Maten var fantastisk. Gode smaker og nydelig anretning. Betjeningen gjorde alt for at vi skulle få en god matoppolevelsese i Aberdeen. Takk til Raj og Sam. Vi kan anbefale restaurauranten til alle som er glad i mat og gode samtaler. Hilsen Line og Silje

Takk, Silje T

Reisende som så på Monsoona Healthy Indian Cuisine, så også på

Aberdeen, Aberdeenshire
Aberdeen, Aberdeenshire

Har du vært i Monsoona Healthy Indian Cuisine? Del dine erfaringer!