“Utrolig”

Få mat levert
Vurdert som nr. 2 av 738 Restauranter i Aberdeen
Kjøkken: Asiatisk, Indisk, Bangladesh
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Beste indiske maten vi har smakt. Servicen var utrolig bra! Vi var ikke så vandt med indisk mat og sa dette til kelneren, han fant forskjellige retter til oss som ble servert på bordet slik vi fikk dele og smake på de forskjellige. Det var utrolig godt! Kommer gjerne hit igjen om jeg skal til Aberdeen igjen. Koselig intimt lokalet og de som jobbet der var utrolig hyggelige.

Takk, irene2234

Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

En intim og koselig indisk restaurant. God atmosfære og veldig hyggelig personale. Lysene er dempet som gir en behagelig stemning.

1  Takk, Tour792010
Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Utrolig bra service, kjempegod mat og fantastisk atmosfære. Moonsoona tiger special med kylling og ris anbefales på det sterkeste

Takk, BigBlueBoi
Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Vi valgte dette stedet da de lå nær hotellet og fikk høy skår på TripAdvisor. Det var et godt valg. Meget vennlig og oppmerksom betjening. Rask ekspedering. Iskald øl. Papadum med tre utrolig velsmakende dipper kom på bordet umiddelbart. Min partner valgte tika masala kylling. Utrolig mør og fin, passe sterkt krydderet. Selv valgte jeg kongereker ned mangosaus. Denne var litt skuffende. Rekene var litt seige og mangosausen var veldig tam. Uansett en av de beste indiske restauranter vi har spist på. Service og vennlighet trekker opp.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Henning H
Anmeldt 27. desember 2017 via mobile enheter

Hyggelig personel, svært god mat.
Har vært her mange ganger dei siste 8år,har aldrig blitt skuffet over
maten.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Bjørn R

Reisende som så på Monsoona Healthy Indian Cuisine, så også på

Aberdeen, Aberdeenshire

Har du vært i Monsoona Healthy Indian Cuisine? Del dine erfaringer!