Anmeldt 27. april 2017 via mobile enheter

Er ute på tur med kone og venner har nettopp sjekka inn ser veldig bra ut men vi får vente til i morgen å sjå . Har vert en liten tur ut i gatene å sett og spist litt å hadde en øl og kosa oss . Ser fram til frokost å shopping i morgen

Opphold: april 2017, reiste med venner
Takk, Knut K
Anmeldt 13. april 2017

superb beliggenhet,hvis du plages av støy anbefales rom inn mot bakgården. meget gode senger som kan reguleres i forhold til fasthet,svært gode puter !ikke de derre vanlige fiber putene som ikke gir støtte til nbakken. perfekt renhold og god frokost. hyggelig og effektivt personale

• Opphold: april 2017, reiste alene
Takk, xtrucker84
Anmeldt 21. februar 2017 via mobile enheter

Vi bodde 3.netter på hotellet. Vi kom tidlig og forventet ikke å få rom før senere på dagen. Vi ville bare sette fra oss bagasjen. Men vi kunne få rommet øyeblikkelig, det lå i nest øverste etasje og var rett ved heisen. Rommet er ganske stort med fin gang og stor god seng. Badet var av fin standar med egen dusj og separat badekar. Det var god plass til saker og store tykke håndklær.
Lenestolen var veldig god å sitte i og det var en bra kontorpult med nok lys. Rommet var veldig stille og rolig.
Frokosten var god, godt utvalg og egg etter eget ønske.
Vi kommer gjerne igjen.

Opphold: februar 2017, reiste som et par
Takk, aleandra b
Anmeldt 6. januar 2017

Mitt favorit hotell i Aberdeen
Beliggenhet-sengen-frokost
Få rom på den stille siden om du sover lett slik som meg
Meget hyggelig personale,fint business center og deilig mat fra selveste nick nairn som også har koke skole klasser borti gaten

• Opphold: januar 2017, reiste med venner
Takk, xtrucker84
Anmeldt 17. oktober 2016

Sentralt og ideelt for shoppingturer og pub/restaurantbesøk. Nesten alt er i gangavstand uten bakker og trapper. Rent og hyggelig betjening. Helt grei og god hotellfrokost, men kaffen er ikke bra. Ta med pulverkaffe og benytt det varme tevannet!!!

• Opphold: oktober 2016, reiste som et par
Takk, Klient46