“Over 500 whiskyslag!”

Kjøkken: Skotsk
God for: Barscene
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 13. desember 2018

The Grill er en flott, litt gammeldags pub som absolutt kan anbefales. Har besøkt den et par ganger og det er en behagelig opplevelse. De har en enorm kunnskap om whisky, og de tar seg tid til en prat.

Takk, bjo_roar

Anmeldt 6. februar 2017 via mobile enheter

Besøkte den med noen venner og de hadde et fantastisk utvalg av whiskey, burde besøkes hvis man er i Aberdeen for å smake litt whiskey.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, royg783
a4gw, Owner på The Grill, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. februar 2017

Thank you

Anmeldt 10. august 2016 via mobile enheter

Har vært innom flere ganger på vårt besøk i Aberdeen Hyggelig personal, følte oss velkomne. + for lokalet, brun pub og ikke musikk, god pause fra storbylydene Mange forskjellige ølsorter og whisky typer. Rent og pent

Dato for besøk: august 2016
Takk, ElisabethHelgelandH
Anmeldt 29. april 2016

Typisk skotsk, brun pub. Vi prøvde whiskysmaking, og fikk fire smaksprøver hver. De falt i smak hos mange. De besøkene er litt eldre, og vi kom i prat med en stamkunde som har besøkt puben i 20 år. Hyggelige ansatte.

Dato for besøk: april 2016
Takk, Marie K
a4gw, Owner på The Grill, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. april 2016

Thank you for taking the time to write a review and for your kind words.

Anmeldt 18. februar 2016

Besøker dette sted hver gang jeg er i Aberdeen, en autentisk pub som har 500 sorter Whisky og et stort antall øl.

Dato for besøk: februar 2016
Takk, see120458
a4gw, Owner på The Grill, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. februar 2016

We can't ask for more!

Reisende som så på The Grill, så også på

Aberdeen, Aberdeenshire

Har du vært i The Grill? Del dine erfaringer!