“Ikke noe særlig”

Vurdert som nr. 506 av 843 Restauranter i Aberdeen
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Anmeldt 10. september 2019 via mobile enheter

Vi var en gruppe venner her og spiste og bestilte alt i fra pizza og burger til pasta. Ingen var vel noe særlig fornøyd. Restauranten hadde et fint lokale med preg av amerikansk diner. Men maten var smakløs og ikke noe å skryte av. Servicen var grei, men hadde valgt et annet sted å spise om en ønsker en god matopplevelse.

Dato for besøk: september 2019
Takk, krefsnes19

Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

Vi var 8 personer, fikk sitte ved to bord. Maten syntes vi alle var grei men ikke noe mer. Dyrt i forhold til hva en fikk var det også. Jeg betalte ca 30kr ekstra, for å få ekstra chili på min pizza.

Høyt støynivå.

Helt greit, men ikke noe mer.

Takk, elskereise
Anmeldt 27. mars 2018 via mobile enheter

Stor amerikansk *dinner* på kjøpesenteret. Ok utvalg av retter og tilbud på 2 til 3 retter. Bestilte burger og salat. maten var heller skuffende burger var veldig tørr og brødet var gammelt. Salaten var god og masse bacon og kylling. Ok service og god shakes derimot.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, 785evav
Anmeldt 11. november 2017

Det finnes en rekke restauranter i andre etasje i Union Square. Denne jevnt over middels. Maten grei men ikke mer. Plus for pizza Magarita, den var perfekt. Vil nok forsøke noen av de andre stedene neste gang. Tror det er rund 15 forskjellige restauranter på dette stedet.

Dato for besøk: november 2017
Takk, 347kjellg
Anmeldt 22. september 2015

Var der på en lørdags ettermiddag,mye folk,satt over en halv time før jeg fikk bestille.
Maten var ok,og selve plassen var grei. Men det gikk nok litt fort i svingene,når det ble mye folk.
Det som var best var nok musikken,skikkelig 50/60 talls musikk!

Dato for besøk: september 2015
Takk, audun r

Reisende som så på Frankie & Benny's, så også på

Aberdeen, Aberdeenshire

Har du vært i Frankie & Benny's? Del dine erfaringer!