“Fantastisk mat og betjening”
Anmeldelse av Amarone Aberdeen

Amarone Aberdeen
Vurdert som nr. 48 av 747 Restauranter i Aberdeen
God for: Store grupper
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 13. desember 2017 via mobile enheter

Vi var 10 stykker fra samme firma, som hadde reservert bord på forhånd! Stilige lokaler og betjening av ypperste klasse. Vi hadde forrett, hovedrett og dessert, nok å velge i på menyen. Hadde kjempegode kingprawns til forrett, fulgte på med Sirlion steik til hovedrett, og panacotta til dessert, maten var helt nydelig.

Takk, mortyblack13

Anmeldt 1. oktober 2017

Her er det stil både på interiøret og betjeningen. Flotte lokaler som rommer både store og små grupper . Betjeningen var fokusert på oppgavene, og serverte i god stil hele kvelden. Nydelig 3 retters middag med gode smaker. Her får en det lille ekstra. Kommer til å besøke Amarone ved neste besøk i Aberdeen.

Takk, 603ToneRose
Anmeldt 23. oktober 2016 via mobile enheter

En utmerket italiensk restaurant med god mat og god service. Fint lokale med plass til relativt mange. Eneste negative var litt dårlig akustikk og dermed ganske mye støy fra omgivelsene.
Spiste en svært god forrett med kongereker, samt en fantastisk hovedrett med kveite. Kan anbefales på det varmeste.

Takk, Jon Blytt H
Anmeldt 10. september 2016 via mobile enheter

Vi var fire damer som besøkte Amarone på en fredagskveld. Bestilte torskeretten som var smakfull og god. De andre bestilte pizza, pasta med reker og biff. Alle var fornøyd med maten. Restauranten var pent innredet og servicen var god. Helt fullt, så det er nok lurt å bestille bord

Takk, tico22
Anmeldt 17. juli 2016 via mobile enheter

Veldig hyggelig og effektiv betjening. Fin atmosfære. God mat, vi bestilte pizza og pasta, men pizzaen kubbe hatt noe mer smak. Positivt overrasket over regningen på slutten. En fin middag tatt alt i betraktning.

Takk, Aleksander R

Reisende som så på Amarone Aberdeen, så også på

Aberdeen, Aberdeenshire

Har du vært i Amarone Aberdeen? Del dine erfaringer!