“Fantastisk mat og service av Waheed ”

Miller & Carter Steakhouse
Bestill bord
Bookatable
Vurdert som nr. 45 av 2 958 Restauranter i Edinburgh
Omgivelser: New Town
Omgivelser: New Town
Anmeldt 7. juni 2019 via mobile enheter

Du skal lete lenge etter så god biff og service. Måltidet alene er grunn nok til å reise til Edinburgh. Waheed ga oss utmerket service, vi er strålende fornøyd!

Dato for besøk: juni 2019
Takk, ReiseUlrikke

Anmeldt 4. juni 2019 via mobile enheter

Hit går du hvis du vil ha en biffmiddag av det utsøkte slaget. Rett og slett en fantastisk biff-restaurant. Kjøttet er så mørt at du kan skjære gjennom det med skje. Tilbehøret er utsøkt. Betjeningen er verdens hyggeligste. Opplevde tidenes lunsj her.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Fosstenor
GeneralManagerAA, Manager på Miller & Carter Steakhouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Hi there, Thank you for the amazing review, i will be sure to pass on your kind words to the team!! We hope you visit us again soon!!!!

Anmeldt 27. mars 2019 via mobile enheter

Helt utrolig mat og god service! Anbefaler denne virkelig. Bord bør reserveres på forhånd. Dette var en veldig fin restaurant.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, 34ritat
GeneralManagerAA, Manager på Miller & Carter Steakhouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. mars 2019

Thanks for the stars!

Anmeldt 31. august 2018 via mobile enheter

Hele opplevelsen var helt fantastisk. Marco, vår servitør, var veldig hyggelig og hjelpsom. Maten var utrolig god og stedet var skikkelig fint. Anbefales!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, karolinematildat
GeneralManagerA765, Manager på Miller & Carter Steakhouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. september 2018

Thanks for the rating and review, its great to hear you enjoyed your time with us! we hope to see you again soon!

Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Takk for en flott aften på deres restaurant. Servicen var i særklasse og vi fikk hjelp av servitøren Marco, som hjalp oss nordmenn slik at vi fikk en fantastisk hyggelig kveld med nydelig mat. Slike servitører er gull verdt. Min beste anbefaling.

Dato for besøk: august 2018
Takk, HeleneS551
General Manager A, Manager på Miller & Carter Steakhouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2018

Thank you for the great review and rating!

Reisende som så på Miller & Carter Steakhouse, så også på

Edinburgh, Skottland

Har du vært i Miller & Carter Steakhouse? Del dine erfaringer!