Gratis avbestilling frem til 27/07
Besparingsvarsel! 24 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 24 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 200 per natt.

• Frokost inkludert
Besparingsvarsel! 55 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 55 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 302 per natt.

Besparingsvarsel! 30 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 30 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 251 per natt.

Agoda.com
Besparingsvarsel! 22 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 22 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 370 per natt.

• Gratis parkering
Besparingsvarsel! 25 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 25 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 175 per natt.

The Scotsman Hotel(Edinburgh)
Agoda.com
  • Romservice
  • Gratis parkering
Besparingsvarsel! 32 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 32 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 223 per natt.

Ibis Edinburgh Centre South Bridge(Edinburgh)(Mye for pengene!)
ibis
Besparingsvarsel! 28 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 28 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 192 per natt.

Priceline
Besparingsvarsel! 11 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 11 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 320 per natt.

Gratis avbestilling frem til 27/07
Besparingsvarsel! 14 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 14 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 518 per natt.

1 8001 805 av 1 834 anmeldelser
Anmeldt 8. januar 2013

Romtips: Consiglio non stanze al primo piano (che qui si identifica con il terzo: camere con il numero 3 all'inizio), troppo vicine alla strada e alla hall frequentata ad ogni ora.
  • Opphold: januar 2013, reiste som et par
FSEManager, Manager på Fraser Suites Edinburgh, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. februar 2014

Anmeldt 2. desember 2012

• Opphold: november 2012, reiste som et par