“Livsnyter”

Kjøkken: Sjømat
God for: Romantisk, Spesielle anledninger, Lokalt kjøkken, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Frokost, Middag, Reservater
Anmeldt 1. mai 2017 via mobile enheter

Strålende god mat og hyggelig betjening. Stilfullt lokale og meget fyldig meny, anbefales på det høyeste!!!

Dato for besøk: mai 2017
Takk, J123CAtoms

Anmeldt 5. november 2016 via mobile enheter

Meget bra mine venner har ikke sett meg kose så mye med maten .
Her kunne jeg gått ofte
Tror nesten jeg nesten jeg kan reise tilbake til Edinburgh for denne restauranten

Dato for besøk: november 2016
Takk, 233_rjanb
Anmeldt 25. april 2016 via mobile enheter

Vi tok en tidlig søndag lunsj, med dagen fisk (seabass ) og fish & chips. Veldig godt, sjarmerende sted og hyggelig betjening! Vi kommer gjerne tilbake☺

Dato for besøk: april 2016
1  Takk, TorErik64
Anmeldt 14. juni 2013

Vi var på jakt etter en god fisk og skalldyrresturant i Edinburgh. Vi fant denne fantastiske restauranten og hadde en eventyrlig aften hvor vi smakte på en 3 retter med alt fra grillet sjøkreps sjøabbor etc. Denne restauranten har utmerkelse i michelin guiden og vi hadde store forventninger. Vår konklusjon er at 8 av 10 poeng ble infridd. Det som maglet for at dette stedet får en stjerne er litt med oppmerksomhet og nøyaktighet fra servitørene.Anbefales på det sterkeste. Hilsen forelsket og matkresent par fra Norge.

Dato for besøk: juni 2013
    • Atmosfære
Takk, Matromantiker
Anmeldt 10. april 2012

Nydelig resturant i maritime omgivelser.Utmerket service.
Proff betjening.
Bestillte en sjømattallerken og fikk servert fersk og smakfull sjømat,
ett av de beste måltider jeg har fått servert på resturant.
Besøker du Edinburg og er glad i sjømat, besøk ship on the shore.

Dato for besøk: april 2012
    • Atmosfære
Takk, Anonym444

Reisende som så på The Ship on the Shore, så også på

Edinburgh, Skottland

Har du vært i The Ship on the Shore? Del dine erfaringer!