“Kjempe koselig plass med god service og go vin”
Anmeldelse av La Piazza

La Piazza
Vurdert som nr. 129 av 2 958 Restauranter i Edinburgh
Kjøkken: Italiensk
God for: Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Lunsj, Levering, Reservater
Omgivelser: West End
Anmeldt 17. februar 2018 via mobile enheter

Kjempe trivelig plass, go mat og trivelig personell. Gode kunnskaper om vin anbefaler en tur her bør bestille på forhånd da det er en populær plass

Dato for besøk: februar 2018
Takk, larsovep

Anmeldt 23. september 2017

Beste italienske restaurant jeg har vært på. Maten var utmerket og vi hadde en særdeles hyggelig og morsom servitør. Anbefales!

Dato for besøk: september 2017
Takk, Tor S
Anmeldt 21. juni 2017 via mobile enheter

Bestilte pizza og pasta med sjømat.Ventet en time på maten. Pasta full av blåskjell blekksprutarmer (ingenting annet) pizza var vassen og direkte vond. Ville ikke kalt dette en god italiensk restaurant.

Dato for besøk: juni 2017
1  Takk, justgivemesleep
Anmeldt 11. juni 2017 via mobile enheter

Bestilte pizza og denne var helt grei, Ok størrelse på porsjonene, hyggelig betjening. Bestilte panna cotta til dessert, og dette var en virkelig nedtur! Gummiaktig, smakløs, mistenker dette var et ferdigprodukt som de bare hadde pyntet etter at det var kommet på tallerken.
Alt i alt, helt på det jevne..

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Askild L
Anmeldt 7. juli 2016 via mobile enheter

Bestilte bord 30 min før ankomst og fikk veldig hyggelig velkomst. Hyggelig bord og veldig godt tilberedt mat. Vi valgte pasta og biff og en god rød vin. Hyggelig servert og god mat.

Dato for besøk: juni 2016
Takk, ErikWH58

Reisende som så på La Piazza, så også på

Edinburgh, Skottland

Har du vært i La Piazza? Del dine erfaringer!