“En gourmet opplevelse!”

Castle Terrace Restaurant
Vurdert som nr. 58 av 2 960 Restauranter i Edinburgh
Kjøkken: Skotsk
God for: Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger, Forretningsmøter, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Levering, Reservater
Omgivelser: Old Town
Anmeldt 8. november 2017

En fantastisk middag som svarte til forventningene! Vi har besøkt Castle Terrace en gang tidligere og ville gjenta besøket. Denne gangen gikk vi for a la Carte menyen. En utsøkt opplevelse! Vi valgte både fra den faste menyen og menyen tilpasset årstidene, det var helt fantastisk mat. Vinene var utsøkt tilpasset maten. Vi fikk veldig god oppvartning og servicen var upåklagelig. En i følget har en intoleranse og menyen ble effektivt tilpasset dette. Dette er verdt hver krone!

Dato for besøk: november 2017
Takk, MarianneL407

Anmeldt 8. september 2016

Utsøkt mat og ualminnelig god service. Ved valg av oster for eksempel får man ikke én vin til all type ost, men de anbefaler en vin PR OST!. Men - dette er en DYR opplevelse, men mange vil nok si at det kanskje er verdt det også. PS! Kle deg pent ;-).

Dato for besøk: september 2016
Takk, Monica E
Anmeldt 30. april 2015

Fantastisk god mat i gamlebyen i Edinbourgh. Topp service, men servitørene kunne gjerne snakke litt saktere, så kanskje jeg hadde fått med meg hva vi spiste. Menyen fikk vi forøverig med oss når vi hadde spist.
Husk, at på dette stedet er det lurt å ikke spise opp all maten på alle rettene. Det var mye mat.
Anbefales. Det står at den har ei stjerne hos Michelin, og det holdt akkurat.

Dato for besøk: april 2015
1  Takk, SteinHauge
Anmeldt 17. november 2014

Beste servicen jeg har fått noen gang. Nydelig mat og vi fikk masse små tasters mellom måltidene. Absolut verdt et besøk.

Dato for besøk: november 2014
Takk, Jorgen_73
Anmeldt 11. november 2014

Veldig trange lokaler. Ikke spesielt god beliggenhet. Vi var to par og bestilte tasting meny. Vi booket fra Norge og fikk beskjed om at vi måtte møte presis klokken 18 og at de hadde ny bordsetting klokken 20.30.
Serveringen gikk på skinner og alle i lokalet (ca 10-15 små bord) fikk det samme, samtidig.
Maten var spesiell og god.

Dato for besøk: oktober 2014
2  Takk, Torermittnavn

Reisende som så på Castle Terrace Restaurant, så også på

Edinburgh, Skottland
Edinburgh, Skottland

Har du vært i Castle Terrace Restaurant? Del dine erfaringer!