Ulike måter å oppleve Edinburgh Castle på
Anmeldt 27. november 2018 via mobile enheter

Vi gikk trappene opp til slottet, og det Royal Mile ett stykke ned igjen. En fin tur i seg selv. Vi hadde ikke forhåndsbestilt men det gikk likevel raskt nok i billettkø til å være en søndag. Ett fantastisk slott med mye historie. Var virkelig verdt turen.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, astridsyd
Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Flott utsikt. Godt tilrettelagt med toaletter. Litt dårlig mat tilbud. Spennende for både store og små å ta en tur hit.

1  Takk, 917evad
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

En severdighet en er nødt til å få med seg om man er i Edinburgh og har tid. Mye interessant å se på. Flott utsikt over byen. Litt stive priser.

Takk, BNybakken
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Gøy å se en historisk perle som Edinburgh castle. Lurt å være tidlig ute ettersom det kommer mange folk senere på dagen.

Takk, LoveTravel822600
Anmeldt 1. oktober 2018

Her får man historien inn i tillegg til fantastisk utsikt over byen. Man bør absolutt flge en guide for å få med seg hovedsakene for deretter å rusle for seg selv og se nærmere på det man selv synes er ekstra interessant.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, Tore52