Ulike måter å oppleve Edinburgh Castle på
1924 av 51 290 anmeldelser
Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Slottet er en bra attraksjon med mye historie. Flott å se hva de klarte å bygge, og en fantastisk utsikt over Edinburgh..

Dato for opplevelse: januar 2019
Takk, RosslandR
Anmeldt 18. desember 2018 via mobile enheter

Kjøpte billett på forhånd så entre gikk kjapt. Veldig flott slott, mye spennende historie, fint kapell, regalier, mye krigshistorie og rørende hundekirkegård. Bruk god tid, ta pauser og ha hode sko. Husk å nyte utsikten.

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, Osloulven
Anmeldt 27. november 2018 via mobile enheter

Vi gikk trappene opp til slottet, og det Royal Mile ett stykke ned igjen. En fin tur i seg selv. Vi hadde ikke forhåndsbestilt men det gikk likevel raskt nok i billettkø til å være en søndag. Ett fantastisk slott med mye historie. Var virkelig verdt turen.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, astridsyd
Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Flott utsikt. Godt tilrettelagt med toaletter. Litt dårlig mat tilbud. Spennende for både store og små å ta en tur hit.

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, 917evad
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

En severdighet en er nødt til å få med seg om man er i Edinburgh og har tid. Mye interessant å se på. Flott utsikt over byen. Litt stive priser.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, BNybakken