City Sightseeing i Edinburgh på hopp-på-hopp-av-tur

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve St Giles' Cathedral på
Anmeldt 30. mai 2018

Vi var heldige og fikk med oss en kor- og orgelopplevelse av de sjelde da vi tilfedigvis dumpet innom. En magisk stund!

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, irisedv
Anmeldt 22. mai 2018

En vakker kirke sentralt på Royal Mile. Tårnet er meget spesielt; det er første gang jeg har sett noe slikt. Absolutt verdt å ta en tur innom.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, Hilde G
Anmeldt 26. mars 2018 via mobile enheter

Var først på en omvisning her, og dagen etter på konsert. Fantastisk akustisk katedral. Prøv å få med deg koret her. Helt utrolig.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, Matorn
Anmeldt 15. november 2016

Sangkoret Fønix sang her. Katedralen har en ypperlig akustikk. Det var gøy å syng her. Publikum stanset og lyttet til vår ikke annonserte konsert. Stor applaus!!

Dato for opplevelse: oktober 2016
Takk, Jan Olav J
Anmeldt 18. oktober 2016

Veldig imponerende bygning og mye fint å se på. Stort pluss med gratis entre, og at det ligger på veien til andre attraksjoner. Absolutt verdt et besøk

Dato for opplevelse: oktober 2016
Takk, Nicoline S