City Sightseeing i Edinburgh på hopp-på-hopp-av-tur

fra kr 278,82
fra kr 282,45
fra kr 306,70
Anmeldt 24. august 2018 via mobile enheter

Vi var der under festivalmåneden August. For et folkeliv, mye å se og oppleve. Vandret opp og ned gaten, og fikk stadig nye inntrykk. For nordmenn, Norges svar på Karl Johansgate x 3:)

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, 513terjeh
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Er hovedgate i byen. Mange steder å drikke og spise. Mye turister. Prøv de små trange smugene på siden, der finner man små hyggelige puber, barer og matsteder.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, TrailBlazer418338
Anmeldt 7. juni 2018 via mobile enheter

Vi koste oss i gaten og besøkte flere butikker og severdigheter. Koselig bebyggelse med flotte bygg med mye historie i veggene.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, Norw50
Anmeldt 30. mai 2018

Koselig med vandring ned the Royal Mile, med mange "vannhull" og små spisesteder. Mye fin arkitektur å se :)

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, irisedv
Anmeldt 11. mai 2018 via mobile enheter

Svært folksomt, likevel god stemning og mye å oppleve på vei til The Castel. Etter at du har besøkt slottet, fortsetter du ned til Grass Marked, og besøk pubene der nede.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, 142trinea