Edinburgh Tour App, Hidden Gems Game og Big Britain Quiz (1 Day Pass) UK

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Edinburgh Zoo på
Anmeldt 31. august 2018 via mobile enheter

Det var ryddig og hyggelig, men fikk faktisk ikke sett så mange dyr. Jeg vet at det ikke er en garanti, men hele parken var bygget slik at det ble vanskelig hvis dyrene ikkje sto midt i sitt område. Pingvinswalken er det som trekker opp og gjør at jeg føler jeg kan anbefale dette stedet. Ok mat i cafèen ved pingvinene

Dato for opplevelse: juli 2018
2  Takk, karolinematildat
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Fikk med oss dyreshow øverst i parken. Dette var imponerende med bl.a. gribb og ugle som fløy fritt over oss. Godt presentert. Her gikk timene fort for det var mye å se. Desverre var noen av burene tomme, og enkelte deler er åpne bare deler av dagen, så det lønner seg å planlegge litt. Vel verdt et besøk!

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, 620p_lm
Edin_Zoo, Team Leader på Edinburgh Zoo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2018

Thank you very much for leaving your lovely review. We are pleased to hear that you enjoyed our Animal Antics show at the top of the park. It is a wonderful display and the presentations team thoroughly enjoy sharing their knowledge about these fascinating animals. We hope that you can visit us again in the future!

Anmeldt 27. august 2017

Fint bygget opp i mange avdelinger. Ikke så mange dyr. Vi ville gjerne se pandaen, men de hadde gjemt seg.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, Unni Brit H
Anmeldt 16. juli 2017 via mobile enheter

Hatt en veldig fin dag i parken, familie med 2 barn på 8 og 11 år. God innsyn til de fleste av dyrene, samtidig som dyrene har mulighet til å trekke seg litt unna. Pent og rent. Imponert over hvor lite kommersiell parken er. Ikke mye i parken som fristet barna å kjøpe gaveartikler. På vei ut er det selvsagt et stort utsalg, men det er selvsagt forventet. Toalettene var pene og rene! Vi brukte fort 6 timer her uten problem!

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, 742kristinl
Anmeldt 3. oktober 2016 via mobile enheter

Vi hadde en fin dag og fikk se mange dyr på nært hold. Litt forvirrende skilting noen steder og i oktober, når vi var der, var mange av kioskene og resturantene stengt.

Dato for opplevelse: oktober 2016
Takk, Lars T