Ulike måter å oppleve Skottland Nasjonalmuseum på
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Virkelig et museum man kan bruke flere dager på. Så mye å se og oppleve! Utrolig flott tilrettelagt for barn med mange ulike aktiviteter. Her får man naturhistorisk museum, nasjonalgalleriet, kunsthistorisk museum og teknisk museum alt i ett, pluss mere til. Og det er helt gratis.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Kine K
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Her er det en fordel å ha en plan for hva du vil se. Museet er svært, og vi orket ikke å få med oss alt på en tur. Det var masse aktiviteter og utstillinger på forskjellige tema. Vi kommer gjerne tilbake for å oppleve og lære mer.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, 620p_lm
Anmeldt 31. mai 2018 via mobile enheter

Spennende og varierte utstillinger, gode aktiviteter som barna syntes er moro. Vi brukte opp hele dagen her, og det var fremdeles en hel masse vi ikke hadde fått sett på. Bygget i seg selv er jo virkelig verd en studie!

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, eiriksverresoni
Anmeldt 30. mai 2018

Beregn god tid dersom du drar innom. Utrolig mange opplevelser og mye å se! Ta turen opp på taket, for en fantastisk utsikt!

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, irisedv
Anmeldt 9. mars 2018 via mobile enheter

Gratis inngang, tar bare donasjoner. Utrolig mye å se på, her kan man bruke flere timer. Det er cafeer og gavebutikker som har fine suvernier. Alt i alt en veldig fin opplevelse!

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, FranciskaAA