“Lunsj”

Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Old Town
Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Etter shoppingrunde var vi sulten og så fant vi da Filling Station. Vi fikk raskt bord til 6 og en hyggelig kelner var straks med meny og tok bestilling på drikke. Vi kjøpte wraps og calzone, alt smakte bra. Godt besøkt, mye folk innom.

Helt greit sted, for mat og drikke til 6 betalte vi 79 pund.

Takk, 68marit

Anmeldt 1. oktober 2016 via mobile enheter

Vi var 10 stykker fordelt fra 4 år til 80 år. Alle fikk bestilt noe vi likte og betjeningen var veldig flinke. Maten smakte godt. Anbefales.

Takk, Lars T
Anmeldt 28. juli 2016 via mobile enheter

Fin plass for å innta middag, vil spesielt anbefale spareribs som min kone spiste til muddag. God mat og fin service på stedet.

Takk, John_Moen
Anmeldt 30. juni 2016

Fant ut at vi skulle spise frokost her men ble ganske skuffet. Personalet var fullstendig uinteressert i oss. Måtte gå til baren og hvor personalet samtalte seg i mellom og spurte om vi kunne få bestille! Maten ble ikke som forventet. Fikk noe annet enn hva som ble bestilt men godtok det for å holde på egen indre ro:-)
Dette var ingen hyggelig plass da vi besøkte den!

Takk, Gammelhansen
Anmeldt 28. desember 2015 via mobile enheter

Grei mat, grei service, grei plassering.
Inn, spis og ut igjen.
En typisk turistfelle med den samme amerikanske imaget og maten som alle andre har. (Og som Hard Rock Cafe gjør bedre på alle nivåer)

Takk, Smaaspeidern

Reisende som så på Filling Station, så også på

Har du vært i Filling Station? Del dine erfaringer!