Anmeldt 20. august 2018

Vi bodde på hotellet i tre netter. Rommet var ikke så stort, men greit utstyrt og med god seng. Renholdet var upåklagelig, og personalet smilende og hyggelige. Enkel frokost som med fordel kunne ha vært påplusset med f.eks. egg og bacon.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Farfaren
Karen S, General Manager på Ibis Styles Edinburgh Centre St Andrew Square Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. august 2018

Thank you Farfaren for sharing your experience with us. Hopefully we can welcome you back on your next visit to Edinburgh. Haste ye back, Karen & all the team at Styles.

Anmeldt 9. november 2016

Great location in city center, nice rooms, good beds, Clean, great service Perfekt beliggenhet, under 5 minutter til Princess Str. =shopping, tram fra flyplassen stopper rett ved, pene rom, gode senger, hyggelig personale.
Enkel frokost, men mangler varmretter, egg etc. ellers er det kornblanding og yoghurt, veldig søtt syltetøy, ost, skinke mm. Forskjellige typer kaffe fra maskin som brygger hver kopp, bra.

Romtips: Støy mot veien
Dato for oppholdet: november 2016
Takk, CFBL
Jennifer W, Sales and reservation på Ibis Styles Edinburgh Centre St Andrew Square Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. november 2016

Dear CFBL,

Thank you for taking the time to share your experience with us! I am happy to read that you enjoyed your stay in its globality and sorry to read that our breakfast didn't meet your expectations.
With the hope to welcome you back in the vibrant Scottish capital!

Warm regards,

Manon Chilvers

Anmeldt 24. oktober 2016 via mobile enheter

Vi var to venninner som bodde her på vår tur til Edinburgh. Fant oss godt til rette. Enkel frokost(mangler varmmat, noe vi klarte oss uten). Hyggelig og hjelpsomme ansatte. Selv om vi hadde hangt skilt på døren vår, hengte de nye håndklær og toalettpapir der hver dag. Hotellet ligger bare 3-4 min gange unna den største shoppinggaten og 15 min unna gammelbyen. Rikelig med gode spiseplasser rundt og Hardrock rett rundt hjørnet. Vi hadde en flott tur!!

Dato for oppholdet: oktober 2016
1  Takk, lindi_995
Jennifer W, Sales and reservation coordinator på Ibis Styles Edinburgh Centre St Andrew Square Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. november 2016

Dear lindi_995,

A huge thank you for your positive comment! I am happy to read you had a great trip with us and enjoyed the hotel surroundings.
We hope to see you soon in the vibrant capital of Scotland!

Warm regards,

Manon Chilvers

Anmeldt 17. mai 2016 via mobile enheter

Det fine med Ibishotellene er at man vet hva man får, konseptet som tilbys hotellgjestene, Budget, Style osv., framstår som tydelige og konsistente. Så også med Ibis Styles St. Andrew Square. Beliggenheten er meget sentral i forhold til de mest besøkte attraksjonene, veldig greit i forhold flyplasstransport, Airlink 100 bussen og ikke minst trikken som går hele veien til Edinburgh Int. Airport. Puber og restauranter i både George Street og Rose Street er rett rundt hjørnet. Hyggelig personale, rent og pent, god frokost og en helt grei bar. Et medlemskap i AccorClub anbefales, det gir umiddelbart 10% rabatt på ordinær pris, samt mulighet til å få Fast check-in og Fast check-out. Her bor vi også neste gang vi er i Edinburgh.

Dato for oppholdet: mai 2016
Takk, ekevik
Carmine A, Manager på Ibis Styles Edinburgh Centre St Andrew Square Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juni 2016

Hi ekevik,

Many thanks for your excellent 5 on 5 review.

I’m glad you were able to make the most of our awesome location and that you found our breakfast excellent.

Feel welcome is our banner and we are glad to see some guest taking the most out of our web portal, check in online, fast check out and membership benefit that indeed can be amazing.

We hope to see you again soon in Scotland’s vibrant capital city.

All the best
Nicolas Salvi
Assistant Manager

Anmeldt 3. august 2015

Bra hotell for et kort opphold i Edinburgh. Sentralt beliggende i forhold til buss, trikk og jernbane, for ikke å snakke om spisesteder. Fint innredet i typisk Ibis-stil, dvs lett og fargerikt. God standard, men litt lite rom. Noe en må forvente i GB. Noe lytt mot naborom. Litt mager frokost, dvs. ingen varm mat. Trivelig betjening. Anbefales.

Dato for oppholdet: juli 2015
1  Takk, Morten S
Carmine A, General Manager på Ibis Styles Edinburgh Centre St Andrew Square Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2015

Kjære Morten S,

Thank you for choosing to stay with us during your recent visit to Edinburgh and for taking the time to write your review of our property!

I am happy that you could make the most of our central location and found our staff so friendly.

We certainly hope to see you again soon!

Beste ønsker,
Carmine