“Ikke mer enn greit nok”

Burgers and Beers Grillhouse
Vurdert som nr. 90 av 2 582 Restauranter i Edinburgh
God for: Vakker utsikt
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Old Town
Anmeldt 31. desember 2018 via mobile enheter

Vi var fire personer og prøvde burger of spare-ribs. Helt greit, men burgerbrødet var tørt og lite smak på ribbene. Grei service.

Takk, RosslandR
GilieB, Manager på Burgers and Beers Grillhouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. januar 2019

Hi RosslandR,

Thank you for the review, I hope to see you again when you are back in Edinburgh.

Thanks
Gillie

Anmeldt 16. februar 2017 via mobile enheter

dårlige greier

Harde burgere og tørre brød. Hyggelig personale og godt øl. Ikke noe å si på lokalene eller plassering.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, KonradE19
Anmeldt 4. oktober 2016 via mobile enheter

Leste at dette stedet skulle ha de beste burgerne i Edinburgh. Kan ikke si meg helt enig.. Vi var 8 venner som spiste lunsj. Fire av oss fikk burgere som var tørre, nesten brent. Vi sa til og med under bestilling at de skulle være rå/medium.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, 548andk
Anmeldt 12. september 2016 via mobile enheter

En fin og uformell plass med god mat. Godt utvalg i burgere og tilbehør. Plassen passer veldig bra for vennegjenger. Musikken kan bli litt høy der, men det passer inn i settingen. Her har man mulighet til å sitte ute, i baren eller i restaurantdelen lengst bak i lokalet. Anbefales!

Dato for besøk: september 2016
Takk, lilimbo
Anmeldt 6. september 2016 via mobile enheter

Spiste lunsj her, og bestilte burger og løkringer som var overraskende gode. Litt høy musikk, men det er en del av stilen der, så det trekker ikke noe særlig ned. Store porsjoner av hjemmelagd mat. Hyggelig og hjelpsomme servitører

Dato for besøk: september 2016
Takk, Mads_640

Reisende som så på Burgers and Beers Grillhouse, så også på

Har du vært i Burgers and Beers Grillhouse? Del dine erfaringer!