“Meget bra”

The Dome
Vurdert som nr. 257 av 2 436 Restauranter i Edinburgh
Kjøkken: Britisk
God for: Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: New Town
Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Vi var her på nyttårsaften og hadde et opplegg med mat inkludert. Selv om dette var meget dyrt så var maten veldig god og store porsjoner. Vinen var greit priset, og vi hadde en fin kveld.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, RosslandR

Anmeldt 23. oktober 2018

Við prófuðum að fá okkur drykk á barnum einn daginn og annan daginn fórum við í high tee sem var alveg frábært og skemmtileg upplifun. Seinasta kvöldið okkar í Edenborg borðuðum við kvöldmat sem allir voru mjög ánægðir með

Takk, Jet113214
Anmeldt 20. september 2018 via mobile enheter

Vi besøkte The Dome for middag. Hadde bestilt bord, men måtte vente litt i baren før vi kunne sette oss. Restauranten er stor og imponerende, med lysekroner, blomsteroppsatser og hvite duker.

Vi var et følge på 10 stykker, og det ble bestilt diverse retter på menyen. Stemningen var god, noe som ikke minst skyldtes en kvinnelig servitør (husker dessverre ikke navnet), som var veldig dyktig, og hadde en god replikk på lur.

Vi var alle veldig fornøyd med maten, og hadde en topp kveld på The Dome.

Takk, LineH79
Anmeldt 12. juni 2018 via mobile enheter

Samboer storkoste seg spesielt mye på denne nydelige plassen. Flotte lysekroner, mye historie i veggene, god service, flott afternoon tea opplegg og generelt meget bra.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Norw50
Anmeldt 30. mai 2018

Fantastisk fint sted både for lunsj, middag og afternoon tea. Ikke spesielt dyrt heller.. Hyggelige servitører.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, irisedv

Reisende som så på The Dome, så også på

Har du vært i The Dome? Del dine erfaringer!