Anmeldt 4. oktober 2017 via mobile enheter

Vi spurte om å få et rom med badekar, og det fikk vi. Vi spurte conciegieren om tips til byvandring, og fikk flere gode råd.
Hotellet har en utrolig vakker gammel stil, men er samtidig ganske nyoppusset slik at alt er i tipp topp stand. Anbefales!

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, vebjornt
Graeme G, General Manager på Grand Central Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2017

Dear Vebjørn T,

On behalf of the team, thank you so much for sharing your kind feedback and five star review on tripadvisor. It is most pleasing to read that our central location and unique setting were to your liking. Hope to welcome you again.

Kind regards,

Graeme

Anmeldt 8. september 2016 via mobile enheter

Hotellet ligger veldig sentralt. Bodde her en natt da jeg var på forretningsreise. Rommene er store og fine men de mangler air con. Det var veldig varmt. Frokost helt ok men ikke mer. Hotellet ligger ved centralbanestasjonen. Det har en vanlig bar og en champagne bar.

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, 50vidarh
Graeme G, General Manager på Grand Central Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2016

Dear Vidar H,

Thank you for the review and feedback. I am glad that our rooms provided you with comfort during your business trip. We hope that we can welcome you again.

Kind regards,

Graeme

Anmeldt 12. juli 2016 via mobile enheter

La meg ta det positive først Frokosten var meget god. Rommene er store med stort baderom, men er sluttet vår fornøydhet Dette er et firestjerners hotell, ikke er det Air conditioning eller kjøleskap på rommet. Maling som har flasset av på badet ble ikke fjernet etter at rommet skulle vært gjort rent. Vi klagde på varmen og de kom med en vifte for å bøte på problemet. Det klarte de ikke. Vi hadde med bil, men fikk ikke hjelp til å finne en parkeringsplass.

Dato for oppholdet: juli 2016
1  Takk, 63jarleh
Anmeldt 21. august 2014

Bodde på Grand Centra i fire dager og fikk et meget godt inntrykk. Om man absolutt skal klage på noe, måtte det være at service på rommet var noe variabel. Glass ble tatt med uten at de ble erstattet, slike detaljer. Det finnes ikke aircondition eller annet lufting, det måtte skje gjennom vinduet. Flotte rom, gode senger litt slapp frokost.

Dato for oppholdet: august 2014
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Tore562
Laurie N, General Manager på Grand Central Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2014

Thank you for taking the time to pass on your comments regarding your stay at the Grand Central Hotel.

We rely on feedback from our valued guests to continually review and improve upon our service standards, and I thank you for taking the time to pass yours on.

Kind Regards
Laurie Nicol

Anmeldt 11. august 2014

Man fornemmer et snev av høytid og fordums storhet når man trer inn i hotellets lobby med sitt enorme rom, høyt under taket, med komfort og med velkledde medarbeidere. Denne storhet er meget vel tatt vare på.
I resepsjonen blir man mottatt som en velkommen gjest og informert om stedets fasiliteter. Vi hadde bestilt et stort og oppgradert rom, og vi lot oss synke hen i romslighet, vakre farger, god design med store gode senger og et herlig bad i hovedrollene.
Hotellet er plassert sentralt i Glasgow sentrum med jernbanestasjonen som nærmeste nabo. Hotellet bør være perfekt for konferanser, banketter eller store
arrangements av alle slag. Men også gjesten som kommer alene blir vel tatt vare på og vil finne seg til rette i den utrolig velutstyrte Champagnebaren eller i hotellets elegante restaurant Tempus.
Vi opplevde smil og god service og ikke minst høy kvalitet på alle tjenester.
Vi kom til Glasgow på gjennomreise og kan meget vel tenke oss å komme tilbake og oppleve byens puls og opplevelser. Da vet vi hvor vi vil bo. Rett og slett glimrende !

Dato for oppholdet: august 2014
Takk, ArneA828
Laurie N, General Manager på Grand Central Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2014

Thank you for taking the time to pass on your fabulous review of your recent experience at the Grand Central hotel.

It was an absolute delight to read that you found your stay to be so comfortable, and I hope we have the opportunity to welcome you back in the near future.

If you are looking to make a booking with us please feel free to contact our reservations team on 0141 240 3733 for our best available rates.

Kind Regards
Laurie Nicol