Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Fantastisk flott hotell, gammelt vellholdt og herskapelig. Rent og pent alle steder og et bare helt fortryllende personal. Fra stuepiker til resepsjonen var det smilende, hyggelige og serviceinnstilte mennesker.
Jeg kommer gjærne igjen hit.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, 755junea
Paul B, General Manager på Grand Central Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. september 2018

Dear June A

Thank you for such a fantastic review of your recent stay at the Grand Central Hotel, and I'm extremely thrilled to read how much you enjoyed your experiece and particularly the helpful attitude of the team here.

I look foward to welcoming you back in the near future.

Kind regards

Anmeldt 4. oktober 2017 via mobile enheter

Vi spurte om å få et rom med badekar, og det fikk vi. Vi spurte conciegieren om tips til byvandring, og fikk flere gode råd.
Hotellet har en utrolig vakker gammel stil, men er samtidig ganske nyoppusset slik at alt er i tipp topp stand. Anbefales!

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, vebjornt
Graeme G, General Manager på Grand Central Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2017

Dear Vebjørn T,

On behalf of the team, thank you so much for sharing your kind feedback and five star review on tripadvisor. It is most pleasing to read that our central location and unique setting were to your liking. Hope to welcome you again.

Kind regards,

Graeme

Anmeldt 8. september 2016 via mobile enheter

Hotellet ligger veldig sentralt. Bodde her en natt da jeg var på forretningsreise. Rommene er store og fine men de mangler air con. Det var veldig varmt. Frokost helt ok men ikke mer. Hotellet ligger ved centralbanestasjonen. Det har en vanlig bar og en champagne bar.

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, 50vidarh
Graeme G, General Manager på Grand Central Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2016

Dear Vidar H,

Thank you for the review and feedback. I am glad that our rooms provided you with comfort during your business trip. We hope that we can welcome you again.

Kind regards,

Graeme

Anmeldt 12. juli 2016 via mobile enheter

La meg ta det positive først Frokosten var meget god. Rommene er store med stort baderom, men er sluttet vår fornøydhet Dette er et firestjerners hotell, ikke er det Air conditioning eller kjøleskap på rommet. Maling som har flasset av på badet ble ikke fjernet etter at rommet skulle vært gjort rent. Vi klagde på varmen og de kom med en vifte for å bøte på problemet. Det klarte de ikke. Vi hadde med bil, men fikk ikke hjelp til å finne en parkeringsplass.

Dato for oppholdet: juli 2016
1  Takk, 63jarleh
Anmeldt 21. august 2014

Bodde på Grand Centra i fire dager og fikk et meget godt inntrykk. Om man absolutt skal klage på noe, måtte det være at service på rommet var noe variabel. Glass ble tatt med uten at de ble erstattet, slike detaljer. Det finnes ikke aircondition eller annet lufting, det måtte skje gjennom vinduet. Flotte rom, gode senger litt slapp frokost.

Dato for oppholdet: august 2014
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Tore562
Laurie N, General Manager på Grand Central Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2014

Thank you for taking the time to pass on your comments regarding your stay at the Grand Central Hotel.

We rely on feedback from our valued guests to continually review and improve upon our service standards, and I thank you for taking the time to pass yours on.

Kind Regards
Laurie Nicol