“Godt valg i Dublin”

God for: Romantisk, Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Lunsj, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: South City Centre
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Vi hadde bestilt bord på dette stedet før vi drog på tur. Etter å ha googlet oss frem til at restauranten hadde mange anbefalinger.
Vi ble ikke skuffet. Hyggelig betjening, nydelig mat.
Et sted å anbefale for en god middag ute når man er i Dublin.

Takk, Siv K

Anmeldt 29. mars 2018 via mobile enheter

Vi gikk hit etter å ha lest tilbakemeldingene på Tripadvisor. Vi sendte en mail dagen før for å høre om de hadde et bord, noe de hadde. De var raske med å besvare mail-henvendelsen.
Vi fikk bord i første etasje. Vi ble møtt av en hyggelig hovmester. Vi valgte en tre/retters middag. Maten var flott presentert og smakte fortreffelig. Stekt torsk var veldig bra. Servitørene virket «kalde» og ikke særlig interessert i å konversere. Anbefaler restauranten.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, VacationOslo
Anmeldt 14. oktober 2017 via mobile enheter

Maten var kjempegod. Moderne irsk, med spennende smaker uten for overdrevet mye fikserier og teknikk med rettene. God størrelse på porsjonene. Vi fikk god hjelp til å pare mat med vin og servitørene var veldig oppmerksomme på alle kundene som gjorde opplevelsen ekstra hyggelig. Og lokalet var intimt og veldig koselig. Det var Som å komme hjem til noen som har en restaurant i stuen.
Flott plass om du er glad i litt ekstra god mat og vil ut med kjæreste eller liten gruppe venner.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Eliin H
Anmeldt 16. juli 2017 via mobile enheter

Veldig god mat som blir presentert på en flott måte til en fornuftig pris. Veldig hyggelig og service minded servitører. Vi kommer uten tvil til å dra tilbake hit!

Dato for besøk: november 2016
Takk, 642nicolask
Anmeldt 24. april 2017 via mobile enheter

Maten og servicen var kjempgod, men vi fikk bord i 2.etg og der var akustikken dårlig. Vi var 10 personer og støy gjorde det vanskelig å snakke sammen. Litt trange og ikke så koselige lokaler.

Dato for besøk: april 2017
Takk, Wenche Døsvik T

Reisende som så på The Pig's Ear, så også på

Har du vært i The Pig's Ear? Del dine erfaringer!