“Vennlig betjening og god mat”
Anmeldelse av The Pig's Ear

The Pig's Ear
Vurdert som nr. 174 av 2 822 Restauranter i Dublin
Kjøkken: Irsk
God for: Romantisk, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Middag, Lunsj, Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: South City Centre
Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Liten restaurant oppe i andre etasje. Tradisjonell innredning. Veldig hyggelig og imøtekommende betjening. Tradisjonell og god mat, jeg spiste Shepherds Pie, den kom i liten jerngryte som gjorde at den holdt seg varm helt til siste matbit. I øvre prisklasse, betalte nesten 50 euro for hovedrett, en siderett og to øl.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 357astridv

Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Vi hadde bestilt bord på dette stedet før vi drog på tur. Etter å ha googlet oss frem til at restauranten hadde mange anbefalinger.
Vi ble ikke skuffet. Hyggelig betjening, nydelig mat.
Et sted å anbefale for en god middag ute når man er i Dublin.

Takk, Siv S
Anmeldt 29. mars 2018 via mobile enheter

Vi gikk hit etter å ha lest tilbakemeldingene på Tripadvisor. Vi sendte en mail dagen før for å høre om de hadde et bord, noe de hadde. De var raske med å besvare mail-henvendelsen.
Vi fikk bord i første etasje. Vi ble møtt av en hyggelig hovmester. Vi valgte en tre/retters middag. Maten var flott presentert og smakte fortreffelig. Stekt torsk var veldig bra. Servitørene virket «kalde» og ikke særlig interessert i å konversere. Anbefaler restauranten.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, VacationOslo
Anmeldt 14. oktober 2017 via mobile enheter

Maten var kjempegod. Moderne irsk, med spennende smaker uten for overdrevet mye fikserier og teknikk med rettene. God størrelse på porsjonene. Vi fikk god hjelp til å pare mat med vin og servitørene var veldig oppmerksomme på alle kundene som gjorde opplevelsen ekstra hyggelig. Og lokalet var intimt og veldig koselig. Det var Som å komme hjem til noen som har en restaurant i stuen.
Flott plass om du er glad i litt ekstra god mat og vil ut med kjæreste eller liten gruppe venner.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Eliin H
Anmeldt 16. juli 2017 via mobile enheter

Veldig god mat som blir presentert på en flott måte til en fornuftig pris. Veldig hyggelig og service minded servitører. Vi kommer uten tvil til å dra tilbake hit!

Dato for besøk: november 2016
Takk, 642nicolask

Reisende som så på The Pig's Ear, så også på

Har du vært i The Pig's Ear? Del dine erfaringer!