“Kaffe og kaker”

Queen of Tarts
Vurdert som nr. 5 av 58 Dessert i Dublin
Kjøkken: Irsk, Kafé
God for: Lokalt kjøkken, Romantisk
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Middag, Levering, Gatekjøkken
Omgivelser: South City Centre
Anmeldt 5. oktober 2017 via mobile enheter

Like gode kaker som for 7 år siden ved forrige besøk i dublin.
Sjarmerende lokaler,passe stor meny.....

Takk, SiljeM

Anmeldt 18. mai 2016

På vei til St.Patrick katedralen kom vi over denne perlen. Fikk plass relativt raskt, tydelig populært sted.
Bestilte Irsk laks, eggerøre, salat og soda brød + pocherte egg, salat og potetkaker m/bacon. Ferskpresset juice og cappuccino til drikke. Alt var smakfullt og av ypperste klasse.
Hyggelig og effektiv betjening, følte oss velkomne! La deg Overraske!!!!

Takk, Jørn Terje J
Anmeldt 8. mai 2016 via mobile enheter

Hyggelig lite sted med god frokost og kaffe. Trangt i lokalet, men god stemning og stort utvalg av mat, kaffe/te og kaker.

Takk, Gøril B
Anmeldt 17. februar 2016 via mobile enheter

Spiste en kjempegod "full irish" her. Maten var utrolig velsmakende. God ferskpresset appelsinjuice. Avsluttet med en lemon meringue tart. Veldig godt! Må nok være den beste frokostplassen i Dublin, og er definitivt verdt tiden på ventelisten!

Takk, KineR23
Anmeldt 9. oktober 2015

Dette var et kjempesøtt sted! Det var ganske få bord der inne, men dette bidro bare til å gjøre det koselig. Vi bestilte Victoria Sponge cake med varm sjokolade, og begge deler var perfekt. Anbefaler denne lille kafeen til alle som skal til Dublin!

Takk, Yara M

Reisende som så på Queen of Tarts, så også på

Dublin, County Dublin

Har du vært i Queen of Tarts? Del dine erfaringer!