“Sååå deilig mat og service! ”
Anmeldelse av IL VICOLETTO

IL VICOLETTO
Vurdert som nr. 74 av 2 885 Restauranter i Dublin
Kjøkken: Italiensk
God for: Spesielle anledninger, Forretningsmøter, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Temple Bar
Anmeldt 30. april 2017 via mobile enheter

Vi gikk innom og bestilte bord, superhyggelig mottakelse allerede da. Bordet var ferdig som avtalt og hi hadde nydelig mat, god service og veldig oppmerksomme servitører! Anbefales! Følte nesten vi var i Roma!

Takk, Siri B

Anmeldt 22. august 2016 via mobile enheter

Det er en veldig hyggelig atmosfære på denne restauranten. De serverte meget god mat og anbefalte en god vin som passet til maten innenfor den prisklassen du selv ønsket. Personalet var veldig serviceinnstilt og flinke!

Takk, Camilla T
Anmeldt 30. april 2016 via mobile enheter

7 venninner på tur!
Vi hadde bestilt i god tid før vi ankom stedet. Andre kom inn før oss. Ikke fornøyd med servicen!!!!! Dette holder ikke mål. Ingen spør om vi vil ha noe å drikke. Ingen hjelp med mat
Kan ikke anbefales !!!

1  Takk, Jorunn R
Anmeldt 10. april 2016 via mobile enheter

Superhyggelig lite sted med deilig hjemmelaget pasta og fersk fisk! Utrolig vinutvalg! Veldig hyggelig servitør med omfattende vinkunnskap som ga oss den beste vinen. Anbefales!!

Takk, Gretelr
Anmeldt 8. mars 2016

Spiste lunsj her i forbindelse med ein reise til Dublin. Servitøren var blid og imøtekommende og gav oss god innblikk i dagens retter og spesialiteter. Spiste en utsøkt pasta rett, og skulle gjerne hatt tid til å spise middag her på kveldstid. Det får bli neste gang.

1  Takk, Kenneth N

Reisende som så på IL VICOLETTO, så også på

Dublin, County Dublin

Har du vært i IL VICOLETTO? Del dine erfaringer!