“Må besøkes”

God for: Romantisk, Spesielle anledninger, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Temple Bar
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Vi var en gruppe på 15 personer som besøkte denne restauranten. Opplevelsen var virkelig helt fantastisk. Jeg har besøkt mange italienske restauranter, men dette er helt klart blant de ypperste. Servicen var helt upåklagelig. Men det beste var maten- det var så bra og alle var veldig fornøyde. Vinen var i tillegg veldig god og servitørene var alltid oppmerksomme. Skal du velge en restaurant i Dublin må du velge denne.

Takk, 252odah

Anmeldt 29. april 2018 via mobile enheter

Lite og intimt, noe høyt støynivå. Personlig og god service. Små porsjoner, anbefaler flere retter. Godt vinkart.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Trygve K
Anmeldt 30. april 2017 via mobile enheter

Vi gikk innom og bestilte bord, superhyggelig mottakelse allerede da. Bordet var ferdig som avtalt og hi hadde nydelig mat, god service og veldig oppmerksomme servitører! Anbefales! Følte nesten vi var i Roma!

Dato for besøk: april 2017
Takk, 814sirib
Anmeldt 22. august 2016 via mobile enheter

Det er en veldig hyggelig atmosfære på denne restauranten. De serverte meget god mat og anbefalte en god vin som passet til maten innenfor den prisklassen du selv ønsket. Personalet var veldig serviceinnstilt og flinke!

Dato for besøk: august 2016
Takk, Camilla T
Anmeldt 30. april 2016 via mobile enheter

7 venninner på tur!
Vi hadde bestilt i god tid før vi ankom stedet. Andre kom inn før oss. Ikke fornøyd med servicen!!!!! Dette holder ikke mål. Ingen spør om vi vil ha noe å drikke. Ingen hjelp med mat
Kan ikke anbefales !!!

Dato for besøk: april 2016
1  Takk, Jorunn R

Reisende som så på IL VICOLETTO, så også på

Dublin, County Dublin
Dublin, County Dublin

Har du vært i IL VICOLETTO? Del dine erfaringer!