“Sulten i Tempel Bar området!”
Anmeldelse av Hard Rock Cafe

Hard Rock Cafe
Vurdert som nr. 392 av 3 004 Restauranter i Dublin
Kjøkken: Amerikansk
God for: Store grupper, Barscene
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Frokost, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: Temple Bar
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Helt grei opplevelse. God mat og hyggelig betjening. Men dyrt. Rent og pent! Litt lang tid før maten kom, og det var ikke fullt der!
John

Takk, Q9048MAjohns
David K, Manager på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2018

Dear John

Thanks for sending us some feedback, I'm glad you enjoyed your meal with us and I'll inform the kitchen manager of your feedback regarding wait time. Hope to see you again soon.

Anmeldt 5. januar 2018 via mobile enheter

Har vært på flere Hard Rock cafeer, vil si denne er midt på treet. Grei mat og service, men selveste cafeen er ganske "vanlig". Ikke så veldig mye som minner deg om Hard Rock
Grei plass!

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Kaaroline_Nilsen
hrcdublin, Manager på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. januar 2018

Dear guest

Thank you for taking the time to leave a few words about your visit, sorry you didn't get much of a Hard Rock vibe from us. We are closing tomorrow for a complete renovation and when we reopen i can guarantee "normal" will be the last thing you think when you revisit. Lots of exciting moments on the horizon. Hope to see you again soon.

Anmeldt 18. oktober 2017 via mobile enheter

Er alltid innom Hard Rock Cafe i alle byer vi besøker. Dette har blitt en god tradisjon for oss. Både pga at man kjenner konseptet og hva man får. Forutsigbart for en sær gane.
Dessverre ble besøket i Dublin en real nedtur.
Ble satt i baren for å vente på bord (noe vi er kjent med da det ofte er ventetid på bord), men da vi så oss rundt var det flere ledige enn opptatte bord i restauranten. Vi påpekte dette til hovmesteren, og det føltes som vi da måtte vente enda lengre.
I tillegg var det lang ventetid på bestilt mat, samt at maten var lunken da den endelig kom til bordet vårt!
Rett og slett en elendig HRC!!

Dato for besøk: september 2017
Takk, 252sisselh
hrcdublin, Manager på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. november 2017

Dear guest

Thank you for your comments, we apologies for the issues that arose on your visit. We are sorry we let you down and hope that in the future you'll give us another chance and we'll be sure to turn you into a raving fan.

Anmeldt 20. august 2017 via mobile enheter

Vi var her 6 voksne, veldig hyggelig servitør (Megan) godt øl og egentlig vanlig "Hard rock cafe" stemning! Men to av oss fikk svidde burgere og det trakk noe ned. Alt i alt helt gjennomsnittlig!

Dato for besøk: august 2017
1  Takk, Madseng
hrcdublin, Manager på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2017

Dear Madseng,

Thank you for visiting and for taking the time to leave the feedback. We're sorry that your good experience with Megan was let down by the food issue. We regret that we didn't resolve this issue for you before you left the restaurant. We hope to see you again soon.

All is One,
Hard Rock Team

Anmeldt 2. mai 2017 via mobile enheter

Man vet hva man får hos Hard Rock. Maten var god, betjeningen hyggelig og stedet var rent og pent. Pluss for at man kunne vente i baren til man fikk bord. Minus for at man ikke fikk rabatter i shoppen pga måltid. Franchise mao.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, vidarandr_o
hrcdublin, Manager på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. mai 2017

Dear guest

Thank you for taking the time to leave us such a nice review! I'm delighted you enjoyed your meal with us and hope to see you again in the near future.

Reisende som så på Hard Rock Cafe, så også på

Dublin, County Dublin
Dublin, County Dublin

Har du vært i Hard Rock Cafe? Del dine erfaringer!