Anmeldt 4. mai 2018

Et flott hotell med sentral samt rolig beliggenhet. Taxi og busser rett utenfor hotellet.
Hyggelig og hjelpsomt personale. Hele hotellet bærer preg av å være nyrenovert, med nye og behagelige møbler overalt. God frokost med godt utvalg.
Rommene ble rengjort mens vi spiste frokost, og alt virket gjennomgående rent på hele hotellet.
Eneste minus for vår del var at sengene var litt harde. Dette blir vårt hotell også ved neste Dublinbesøk.

Romtips: Hotellet ligger i et rolig strøk, og det er tilgang på heis fra resepsjonen. Tror alle rom har rolig beliggenhet.
Dato for oppholdet: mai 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, _benytro
Daniel O, Customer Service Manager på Clayton Hotel Burlington Road, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. mai 2018

Kjære gjest,

Takk for den flotte anmeldelsen av hotellet vårt! Vi er glade for at du likte oppholdet ditt og håper å se deg igjen veldig snart.

Vennlig hilsen,
Daniel O 'Connor
Kundeservicesjef

Anmeldt 31. august 2017

Rommene er pene, og har alle faciliteter. Det er et bra bad, og sengene er store og bra. Litt mye støy fra housekeeping, da det er tilnærmet døgnkontinuerlig renhold. Altid noen i gangen. Ble sittende fast i heisen som følge av en teknisk feil. Ble reddet ut etter 20 minutter, med en liten "Beklager" regner med den heisen er ok nå. Frokosten er helt super. Den MÅ en bare prøve. knallbra. Relativt sentral i Dublin, Taxi rett utenfor, men du går til sentrum på ca 20 minutter. Rolig område. Supert trimrom med flott utsikt. Kommer gjerne igjen !

Romtips: Høyt opp i hotellet er lurt.
Dato for oppholdet: april 2017
Takk, knutjakobl
326doconnor, Customer Service Manager på Clayton Hotel Burlington Road, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2017

Kjære gjest,

Tusen takk for den gode anmeldelsen. Vi er glade for at du likte oppholdet ditt.
Vi gleder oss til å se deg igjen.

Med vennlig hilsen.
Daniel O' Connor
Customer Service Manager

Anmeldt 31. mai 2016

Vi ankom hotellet litt for tidlig for innsjekk, hadde tatt et tidlig fly så vi var slitne og sultne. Men dette fantastiske hotellet bød oss inn i sin vakre frokostsal til en helt nydelig frokost og galant service. Og slik var hotellet, behagelig, god mat og fine rom. Fitnessrommet var toppmoderne med helt nye apparater og her var det et bredt utvalg. Fitnessrommet hadde behagelig temperatur og en flott usikt over Dublin gjennom store vinduer.
Hotellet ble en oase for oss på dette oppholdet i Dublin. Vi var her for å se Bruce Springsteen i Croke Park. Hotellet ligger litt langt unna sentrum, er litt overpriset, men det kan være pga etterspørselen akkurat denne helgen. Uansett vi kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: mai 2016
Takk, Lisbeth S
DoubleTree B, Guest Relations Manager på Clayton Hotel Burlington Road, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juni 2016

Kære gæst ,
Tak for at tage sig tid til at dele din mening om dit seneste ophold dig. Vi er taknemmelige for alle tilbagemeldinger fra gæster , da det giver os mulighed for at forbedre alle aspekter af vores hotel og give feedback til vores team .
Jeg håber, vi kan byde dig velkommen tilbage til hotellet i nær fremtid .
DoubleTree by Hilton Burlington Road Dublin

Main Telephone : +353 ( 0) 1 6185600

Anmeldt 23. mai 2016 via mobile enheter

Greit hotell ca 30 min gåtur til temple bar distriktet. Går også direktebuss 46a og 145 rett ved hotellet. Og så er det taxi holdeplass rett utenfor området. Koselig stor bar og de fleste fasiliteter man trenger.

Eneste som trekker litt ned var at det hver kveld var flere 100 gjester oppkledd i full smoking og gallakjoler. De var overalt og fikk oss til å føle oss litt malplassert selv om de var på et eget arrangement.

Dato for oppholdet: mai 2016
Takk, arnej429

Dear guest,

Many thanks for taking the time to share your review of your recent stay. We are grateful for all feedback from guests, as it gives us the opportunity to improve all aspects of our hotel and provide feedback to our team.

I hope we can welcome you back to the hotel in the near future.

Best regards,

DoubleTree by Hilton Burlington Road Dublin
Main Telephone : +353 ( 0) 1 6185600

Anmeldt 13. august 2015

Et godt Doubletree Hotel med alle fasiliteter utenom ATM (minibankautomat). Godt rom og en utmerket frokost. Baren var også ok med mulighet til å få litt mat. Beliggenhet litt utenfor sentrum - det tok ca 30 min å gå til Temple Barområdet. Kan anbefales.

Dato for oppholdet: august 2015
Takk, GeirArneL
DoubleTree B, Guest Relations Manager på Clayton Hotel Burlington Road, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. november 2015

Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your review of your recent stay at the DoubleTree by Hilton Dublin. We greatly appreciate your kind words about our friendly Reception and Breakfast Restaurant Team Members.
We hope it is not too long before we have the pleasure of welcoming you back to the Hotel for another stay and some more of our famous Cookies!
Kind Regards,

Jane Igoe