“Pub besøk”

20:00
Vurdert som nr. 92 av 2 819 Restauranter i Dublin
Kjøkken: Irsk, Pub
God for: Barscene, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 23. januar 2019 via mobile enheter

En flott gammel pub med masse charm og sjel. Eldste pub en i Dublin Hyggelig betjening og god pub mat. Stedet kan absolutt anbefales på det sterkeste. Masse god drikke

Dato for besøk: januar 2019
Takk, jangB1205JJ

Anmeldt 2. oktober 2018

Flott gammel pub i Dublin, absolutt verdt et besøk, fin atmosfære og "obligatorisk" hvis man er på jakt etter det autentiske.

Takk, Wanderer403447
Anmeldt 25. september 2018 via mobile enheter

Sammen med 7 kolleger dro vi til stedet etter anbefaling. Stedet skuffet ikke. Masse utrolig god lokal mat. Flott underholdning i form av historiefortelling, folklore og lokal musikk. Virkelig en flott opplevelse som trygt kan anbefales andre.

Takk, 458psj
Anmeldt 13. september 2018

Irlands eldste pub er en opplevelse i seg selv, enten man er der for en kaffe på dagen, en "pint" på kvelden eller for å spise middag midt imellom. Det generelle inntrykket var at alle rundt bordet var veldig fornøyde med maten de fikk servert, både kjøtt og fisk. Selv spiste jeg det beste fiskemåltidet jeg noen gang har smakt. Det er ingen tvil om at The brazen head bruker ekte råvarer. Jeg kan også anbefale en Irish coffee her.

Jeg anbefaler forøvrig å spise middag relativt tidlig på ettermiddagen, ettersom festen starter imponerende tidlig i Dublin.

Servicen kunne vært bedre.

Takk, Victoriaa_1992
Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Meget spesielt sted med hyggelig ute have. Mye folk. Noe blandet kompetanse.på servitørene. Vi spiste mat og det var ikke noen positiv oppmevelse. Bløt olje på det som var fritert og dårlig salat. Been there done that

Dato for besøk: juli 2018
Takk, mrl0vely

Reisende som så på The Brazen Head, så også på

Har du vært i The Brazen Head? Del dine erfaringer!