Dublin Private Tours by Local Guides, Custom

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve O'Donoghue's Bar på
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Denne plassen er en av mine favorittplasser. Det er et mekka for musikkinteresserte, ihvertfall for de som elsker irsk folkemusikk. Veldig fine og rene rom. Stedet ligger sentralt, og det er restauranter og koselige kafeer i nærområdet. Overnattingstedet har ikke så mye å velge av mat, men det serveres burgere og andre småretter. Det er live musikk om kveldene og du kan velge mellom å sitte i de ulike barene eller ute i gården. Jeg har bare vært der en gang, men det var virkelig en opplevelse av de sjeldne og jeg har veldig lyst til å dra tilbake. Vil anbefale O'Donnoghues Bar på det
varmeste :)

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Heidi W
Anmeldt 2. desember 2017

Lokalet er slitt, men hva gjør vel det. Her er det en atmosfære en skal lete lenge etter. Min personlige favoritt av alle pubene i Dublin. Moro når musikantene finner frem gitaren og fela og drar i gang. En herlig pub, verken mer eller mindre.

1  Takk, dalmarwill
Anmeldt 26. mars 2017 via mobile enheter

Puben er trang og liten ser man bort fra det store bakrommet delvis under tak hvor man også kan røyke. Puben hvor Dubliners startet sin karriere er full av historie og ekte atmosfære. Er man heldig sitter det musikere i rommet bak baren og jammer på sine såre viser og trad irsk musikk. Toalettet er ikke for de kresne. Betjeningen er effektiv og vennlig. Toast med ost og skinke anbefales sammen med en Guinness. Ta deg god tid en solskinnsdag og nyt livet i bakgården.

Dato for opplevelse: mars 2017
Takk, Henning H
Anmeldt 17. august 2016 via mobile enheter

Fin blanding av lokale ølhunder og turister som vil se hvor Dubliners startet å opptre. Greit alternativ til maset i Temple Bar

Takk, Askerper
Anmeldt 9. oktober 2014 via mobile enheter

Vi var blitt sterkt anbefalt o'donoghues pub av et par som var der ifjor. I Dublin er det mange puber,svært mange.Å finne en som passer helt er vanskelig,så det bestw er å høre på anbefalinger.
I dette tifellet slo iallefall dette til,vi ble høflig tatt imot,ble tilbudt plass i baren og deretter ståplass ved musikerne. Her ble det fort sitteplass,og -naboen var en norsk jente som var det på date !
Sangen og musikken var herlig Irsk,impulsiv, masse driv !
Ved neste Dublinbesøk skal vi tilbake !

1  Takk, tores26