Tur i Dublin med prioritert adgang, Guinness og Jameson Irish Whiskey

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Guinness Storehouse på
Anmeldt 18. november 2018

Vi hadde trodd man fikk se litt av prosessen med å lage Guinness,men dessverre. Det var et vanlig museum , med humleplanter i plast og kun plansjer av prosessen. Vi hadde forventet en mer spennende og engasjerende opplevelse.
Det vi syntes var mest imponerende var filmen om tønne produksjonen.
Flott bar på toppen av muset.
Kom tidlig på dagen for det blir fort veldig mye folk.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Brygge_50
GuinnessStorehouse, Manager på Guinness Storehouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. november 2018

Thanks for getting in touch. We’re disappointed to hear you didn’t fully enjoy your experience here at Guinness Storehouse. We are housed in an old fermentation plant, and all tours take place in our visitor centre. Unfortunately, there is no access to the working brewery. However, at the Storehouse we aim to take visitors on an unforgettable and a magical journey deep into the heart of the world-famous Guinness brand and company through videos, installations and interactive elements such as Guinness Academy and the Tasting Rooms. Your admission ticket gives you full access to all features within the Storehouse, as well as a pint of Guinness in Gravity Bar. Nonetheless, we appreciate your review, and take on board all customer feedback.

Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

La meg starte med følgende;
Jeg er avholds ! Men Guinness Storehouse må se. Historien rundt bryggeriet er SÅ spennende. Og utstillingen er SÅ godt laget. Dessuten er utsikten på toppen formidabel. Selv om Dublin er en flat by...!
På slutten av turen bli man premiert med en nytappa Guinness

Takk, Siv K
GuinnessStorehouse, Manager på Guinness Storehouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2018

Hi there, and thanks so much for visiting! What a great review - feel free to share your Storehouse story and pictures on any of our other social platforms too. Sláinte!

Anmeldt 16. oktober 2018

For mange et 'must' når man er i Dublin. Det mest interresante var hvordan malt,humle og gjær osv. blir omdannet til alkohol. For å få med seg mesteparten av prosessen gikk man en rundgang på 5/7 etasjer. Ikke noe for en med et lite handikap. Etter mitt syn ikke valuta for pengene som er 25 euro.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, Reidar12345
GuinnessStorehouse, Manager på Guinness Storehouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2018

Thanks for taking the time to post this review. We’re sorry to hear you didn’t have a great experience here at Guinness Storehouse. Customer feedback is very important to us, and we do take it all on board. Thanks again.

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Ikke verdt pengene ! 25 euro for å få en Guinness på toppen av en overfylt skybar....Dette er laget for masseturisme . Styr unna

Takk, 622st_lew
GuinnessStorehouse, Manager på Guinness Storehouse, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var på Guinness Storehouse på en lørdag sent ettermiddag. Vi hadde kjøpt online biletter, men opplevde litt uorganisert kø-ståing før inngangen, det samme foran bilettautomatene. Etter det ble det bare urolig mange mennesker. Lokalene og oppbygging av "storien" var tidsriktig. Men det så ut at fokus for de fleste besøkene var det gratis øl de skulle få med inngangsbilletten. Og det var det ikke kapasitet til. I alle etasjene var det kø ved utskjenkningstedene. Og selv om det var ettermiddag forvente jeg av et slik sted at glassene og matrester ble ryddet. Toppetasjen skulle gi oss utsikt over byen, men vinduene var dugget. Så ingen utsikt - bare tåket. Vi var rett å slett skuffet.

Takk, YMK01