Ulike måter å oppleve DoDublin på
Ghostbus Kids Tour
5 anmeldelser
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Busstur rundt i Dublin i finvær er flott når vi kjører i åpen buss. Guidingen handlet mye om religion og vi gikk lei av å sitte på fordi fremdriften var i tregeste laget.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, 798oleo
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Anbefales !! Sjåførene gjorde dette til en artig rundtur i byen , ikke opplevd maken vi var 6 venner på tur og gikk av og på der vi ønsket , fikk sett mye !

Takk, Anhaag
Anmeldt 5. september 2018 via mobile enheter

Runden tok vel to timer i formiddagstrafikk. God og informativ guiding både pr lydbånd og sjåførenes egne kommentarer. Anbefales!

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, RolfH682
Anmeldt 16. mai 2018 via mobile enheter

2,5 times rundtur i Dublin. Bussjåfører som burde hatt karriere som stand-up comedians. Vitset og sang.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, HavardVuk
Anmeldt 5. mai 2018 via mobile enheter

Vi har tatt denne type buss mange ganger tidligere, i andre storbyer i Europa. Men aldri har vi hatt så god guiding! Sjåføren guidet live hele veien, med stor entusiasme, morsomme historier, og til og med sang. Meget bra, anbefales!!

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, GryAnnett1