4 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 31.10.21
Expedia.comUSD 115
travelup.comUSD 146
Anmeldt 26. juli 2019

Veldig hyggelig betjening i resepsjonen. Rom nr 219 var greit, men vinduene var dekket til med plastfolie så det ikke vær mulig å se ut. Sluket i dusjen var tett, så vannet flommet over hele gulvet. Vi ga beskjed til stuepiken, som svarte vi måtte ta dette med resepsjonen. Det gjorde vi. Men når vi kom tilbake på kvelden etter en dags utflukt, hadde ingen tørket opp.

Dato for oppholdet: juli 2019
2  Takk, 7Janne14
MaeveCassidys, Front Office Manager på Cassidys Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2019

Good Afternoon,

I do want to apologise for the shortcomings and for any inconvenience. I can assure you that your feedback will be reviewed and most certainly forwarded to the appropriate departments. We take the confidence you place in us very seriously and work diligently to rectify any unsatisfactory experiences. We hope you give us a chance in the future to show you how great our hotel is.

So please do not hesitate to contact me directly if ever coming back to Dublin for the best possible terms.

Anmeldt 26. mars 2018

Helt greit hotell med egen stil. Greie rom med gode senger. God frokost. Beliggenheten er meget god. Hyggelig og hjelpsomme ansatte.... God restaurant og bar. Dårlig isolerte vinduer, med en dårlig radiator under....Helt greit å tilbringe noen dager her.

Dato for oppholdet: mars 2018
2  Takk, HamarTrond
MaeveCassidys, Front Office Manager på Cassidys Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. mars 2018

Good Morning,

Thank you so much the review. We really appreciate your comments about our staff, rooms, breakfast and location of the hotel. We always strive to provide the best service for our guests.

We would love to welcome you back to Cassidys at any time; please do not hesitate to contact me directly for the best possible terms.

Anmeldt 15. februar 2018

Hotellet ligger sentralt plassert. Noen får minutter til/fra flybussen. Koselig atmosfære, og hyggelig betjening. Helt greie rom. Frokosten var stort sett bra, bortsett fra en dag da det måtte være saft på jusbeholderen og null frukt.

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, Bente55
MaeveCassidys, Front Office Manager på Cassidys Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. februar 2018

Good evening,

Thank you so much for your review. We are indeed ideally located at the top O'Connell Street, which is a great base to explore all Dublin City have to offer. Thank you for your comments regarding the staff and service; we strive to provide the best experience for our guests.

Please if ever coming back to Dublin do not hesitate to contact me directly for the best possible terms.

Anmeldt 8. juni 2017

Veldig bra hotell som ligger litt overfor The Spire i O`Connell Street. Flotte rom med gode senger og flott bad. Hjelpsomt og hyggelig personale. Fin bar med spisemuligheter. Godt utgangs sted for rusleturer i sentrum. Velger nok det hotellet igjen.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, SigmundE
Anmeldt 31. august 2016

Bodde 3 dager på dette hotellet.pent værelse med 3 senger.litt varmt pga dårlig aircondition,og liten mulighet til å lufte. Frokost helt grei og besøk i resturanten om kvelden helt ypperlig. Ligger supert og sentralt til
Rent og pent på rommene, deilig bad med badeksr

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, Birgitta G