Bli belønnet med One Key
Psyduck
Oslo, Norge
4,0 av 5 boblerAnmeldt 8. juni 2019via mobile enheter
Dato for oppholdet: juni 2019
WestinDublinManager, ManagerCollege Green Hotel Dublin, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 9. juni 2019
Dear Oivind_oivind,

Thank you for sharing your review.

I am glad to hear that you enjoyed your stay at The Westin Dublin and I will be sure to share your comments with the team who I know will be most appreciative.

We look forward to welcoming you back in the near future.

Warm Regards,
    kr 2 069
0.8 km fra College Green Hotel Dublin
Se flere hoteller i Dublin
Anmeldt 4. mars 2018 via mobile enheter

Vi dro hit fordi vi fikk anbefalt Afternoon Tea her. Hadde ikke bestilt, men det er sikkert lurt å gjøre. Vi fikk likevel et fint bord ved peisen, og god service. Maten og teen var veldig god, vi hoppet over champagne. Veldig fornøyd, drar gjerne hit en gang til.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, mariisras
DoiranKavanagh, Manager på College Green Hotel Dublin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. mars 2018

Dear marisras,

Thank you for taking the time to share your review.

We are delighted you enjoyed your afternoon experience and look forward to welcoming you back again soon.

Warm Regards,
Doiran Kavanagh
Doiran.kavanagh@thewestindublin.com

Anmeldt 11. juli 2017 via mobile enheter

Var på Coldplay konsert 2 par å for å bo sentralt så ble dette hotellet booket . Ikke av de billigste men så sentralt som det nesten går an. Forholdt til Tempel Bar området . Flott hotell og service .

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, mortenk1966
Anmeldt 1. februar 2015 via mobile enheter

Flott hotell med veldig hyggelig personale! Rommet var topp! Med stort og fint bad og kjempe komfortabel seng! Hotellet ligger kjempe sentralt, med kort avstand til alt! Vi kommer gjerne tilbake i en senere anledning! Anbefales på det varmeste!

Dato for oppholdet: januar 2015
Takk, Marthe Sandaker P
Anmeldt 30. mai 2012

Westin Dublin kan anbefales på det varmeste! Beliggenheten er perfekt og med kort avstand til alle de store serverdighetene. Hotellet er utrolig flott i en gammeldags og elegant stil. Vi valgte å oppgradere rommet for å få det litt større, samt med vindu ut av bygget. Desverre opplevde vi litt rot rundt dette, men vi fikk heldigvis raskt korrekt rom. Vær obs på at selvom rommene oppgraderes og har vindu ut av bygget, gir det ikke automatisk noen utsikt. Vi så rett i veggen i bakgården. Det spilte forøvrig ingen stor rolle for oss.

Rommet er fantastisk flott, med elegant bad og kjempegod dobbeltseng.

Hotellet anbefales på det varmeste!

Dato for oppholdet: august 2011
Takk, Kristin L
Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 29. august 2011

Ved ankomst på Westin ble vi hilst hjertelig velkommen av de ansatte, på grunn av tidlig ankomst var innsjekkingen vår gjennomført og bagene lagret for å senere henting og romtildelingen.
Frokosten i Bewlays var fantastisk, vanskelig å forestille seg at du satt midt i Dublin, flott frokost og vennlig, oppmerksomt personale.
Tomannsrommet var romslig, rent, vakkert bad, godt ventilert.
Ingen flotte utsikter, men når du bor så kort tid er det ingenting å bekymre seg for.
Sentral beliggenhet for ALLE fasiliteter og det å gå til og fra steder var veldig enkelt.
Flybussen stopper like utenfor Westin for retur-fly.
Viking Tour Splash bør man ikke gå glipp av - fantastisk.
For en måte å reise rundt i Dublin på, og kommentatorene var strålende, oppfordrer alle om bord til å delta, flott gave.
Massevis av gatekunstnere som viser produktene sine slik at du blir skjemt bort med valg når det gjelder innkjøp.
St. Stephens Green og parken er vakker for gå rundt, sted for barn å leke innen synsvidde av sine foresatte.
Aviva Stadium er imponerende, flott organisasjon, å få fans i og ut er en prestasjon av myndighetene.
Alt i alt en flott helg og folk i Dublin er så vennlige.

Takk, Scotlandmgt
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen til et Tripadvisor-medlem og kommer ikke fra Tripadvisor LLC. Tripadvisor sjekker anmeldelser.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.com. Vis original
TheWestin, General Manager på College Green Hotel Dublin, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2011

Dear Scotlandmgt,
I am delighted to hear you enjoyed your stay with us. Your kind comments will be well received by our team here.
I look forward to welcoming you back to The Westin Dublin soon.
Kind regards,
Andrew Henning